26 Ocak 2017

Atatürk Arboretomunda fotoğraf çekelim dedik :)










Kasım ayında Nursen'le Atatürk Arboretomuna fotoğraf çekmeye gidelim dedik fakat fotoğraf çekecek pek fazla bir ortamla karşılaşmayınca hadi bari kendimizi çekelim diyerek başladık poz vermeye :) ama çok eğlendik. Gittiğimiz tarih itibari ile ortada ne rengarenk ağalar kalmış ne bir şey. Son baharı kaçırmışız yani ama biz yinede çok keyif aldık...

12 Ocak 2017

Ben sana can derim...


Allah bana 2 evlat verdi. Biri güneş biri ay. Begüm Güneşim ''gündüzümü aydınlatan'' Buğra ise Ayım ''gecemi aydınlatan ''. Ruhumu aydınlatan ışığım benim onlar. Enerjileri, neşeleri, duru oluşları, saf ve temiz oluşları yani sözün özü çocuk oluşları. Hayatını nasılda değiştiriyor insanın. Dünyanın bütün dertleri gelip sizi buluyor ve evladınız karşınıza geçip öyle sıcacık bir gülücük atıyor ve ''gel anne sana şarkı söyleceğim ''diyor ki. İşte o an tamam diyorsun yahu; dünya da dertleri de geliyor ama geçiyor da işte. O bana öyle gülümsesin yeter ki diyorsun.

Aldı eline gitarını holde benim için çalıp söylemeye başladı. O an ne gam kaldı ne keder. Üzülecek çok şey var evet, Ülke ve yaşananlar yetiyor zaten insanın içini karartmaya bir de herkesin kendi dünyasında yaşadığı kendine özel can sıkıcı sorunları. Eh be dünya diyor insan eh be. Yeter be. Tamam, Allah dağına göre kar verirmiş. Hep bu söze sığındım hayatım boyunca ve dedim ki kendi ''vardır yaradanın bir bildiği, veriyorsa bunca derdi tasayı omuzlarıma ''. Sustum, bekledim, sabrettim hep. Sonunda şükürler olsun -Rabbim hep düzlüğe çıkardı bir şekilde. Ben böyle gördüm büyüklerimden böyle kabullendim. Hayatta bir şeyden çok korktum kendimi bildim bileli. O da kul hakkı. Kul hakkı yemekten çok korktum ben hep. Bilerek yada bilmeden. Ondandır ara ara insanlardan helallik istememin nedeni. Her gece yatarken kelime-i şehadet getiririm 7-8 yaşlarımdan beri. Uyurken ölürsem diye. Af dilerim, tövbe ederim, şükür ederim. Görünen görünmeyen bütün kötülüklerden korumasını dilerim Allah'dan beni, ailemi ve tüm sevdiklerimi.

İnsanın çocuğu olunca hayata başka gözle bakıyor. Anne isen panter gibi oluyorsun. Hem korkuyorsun hemde korkularını yüreğinde saklayıp panter gibi oluyorsun. Annelik zor be. Yürek zorlanıyor en çok. Hep tetikte, her anı düşünerek yaşamak gerekiyor hayatı. Önce evladın diyorsun kendini bir kenara itip. Önce onlar yesin, önce onlar uyusun, önce onlar mutlu olsun.

Olsun. Hep mutlu olsunlar, hep gülsünler ki bu dünyanın çivisi çıkmasın. Biz büyüklerin dünyası mutsuz çocuklar da olmasa nasıl mutlu kalınır ki bu dünyada.

Allah tüm evlatları anne babalarına, tüm anne babaları da evlatlarına bağışlasın inşallah.


Aslan'ın bebek mevlüdünden kareler ( 30.10.2016 )

































Semoş, doğum öncesi ve sonrası 4,5 ay İstanbul'da bende kaldı. Afyon'a dönme vakti gelince hemen elimizi çabuk tutup bir bebek mevlüdü organizasyonu yaptık. Afyon'a onlarla beraber bende gittim ve 3 gün yerleşmesi için yardım ettim. Gitmişken hemen organizasyon işine de el attık. Bir organizasyon firması ile anlaştık ve neler istediğimizi anlattık. Sağolsunlar herşeyi istediğimiz şekilde halledebileceklerini söylediler. Ardından ben İstanbul'a döndüm ve 1 hafta sonra mevlüd gününden bir gün önce tekrar Afyon'a gittim.

Mevlüdü Güral otelde yapacağımız için, öncesinden gidip mekanı gördük ve nasıl dekore edeceğimize karar verdik. Mevlüd günü sabah erken saatte kalkıp Güral otele gidip hemen işe koyulduk ve başladık süsleme ve yerleştirmelere Mevlüd masası zaten bizim daha önce hastane doğum odası için kullandığımız konseptti. Aynı konsepti burada da kullandık. Hatta mevlüdü de dore ve lacivert renkleri ile organize ederek bütünlük sağladık. Çiçekler, özel şeffaf sandalyeler, dantel masa üstü kapakları, dore suplalar ve her masa için dore şık çiçekli şamdanlardan seçtik. Harika bir görüntü çıktı ortaya ve çok beğendik.

Misafirler gelmeye başladı, ardından hoca mevlid okudu ve yemekler yenerek son buldu.

Misafirlere mevlid hediyesi olarak Anne Krınca şeker kutularından yaptık dore ve lacivert renkli. Aslan yazılı çikolatalar, kadife kaplı Aslan yazılı kuran ve lokumluk yaptırmıştık onları dağıttık. Lokumlukları zaten misafirlerin tabaklarına öncesinden yerleştirmiştim görsellikte bütünlük sağlaması için.

Teyzesinin minik prensi llah korusun seni kuzum. 41 kere maşallah sana birtanem.

10 Ocak 2017

10. evlilik yıl dönümü kutlamamız ( Beyaz Ev Butik Otel - Ağva )

16 Eylül 2016
10. Evlilik yıl dönümümüz nedeniyle Ağva'ya kaçtık karı-koca. Semoş bizde, dolayısıyla annemde bizde. Bunu fırsat bilip çocukları onlarla evde bıraktık . 
Sevgili Beyaz Ev butik otelden yer ayırtmış ve akşam yemeği için masa hazırlamalarını rica etmiş. Otele vardığımızda işte bizi bu masa karşıladı. Şahane bir ambians yaratmışlar otel yetkilileri sağolsunlar.



Masamıza kurulduk, yemeğimizin ve ortamın tadını çıkarmaya koyulduk. Mum ışığı, şarap ve sessiz sakin bir yer. Sakin diyorum çünkü bizim yemek yediğimiz saatlerde herkes çoktan gitmişti ve tek masa bizdik. Gören mekanı kapatmışlar derdi herhalde :)


Hava buz gibi ve biz göl kenarında yemeğimizi yerken uzaklardan canlı canlı bir müzik sesi gelmeye başladı. Ses gitgide arttı. Duyar duymaz tanıdım tabi, roman havaları çalıyor. Garsonu çağırıp sordum '' düğün falan mı var diye'' çocuk ; abla şoparların düğünü var. O bölgede onlar yaşar, şu tepenin üstünde çok eğlencelidir. Orhan'a yalvardım resmen ''gel gidelim ne olur''diye ama istemedi benim kocam ve hevesim kursağımda kaldı. Ha deyince kalkan bir adam değildir kendileri ne yapalım :)



Yemeğimiz bittikten sonra şöyle bir mekanı dolaşayım dedim ve duramadım tabi yine fotoğraflamadan :)




Bu sevimli şeyin ismi Herkül, ben ona cep Herkülü diyorum çünkü minnacık ve acayip tatlı.


Butik otel olarak o kadar sevimli ve huzurlu dekore edilmiş ki hayran olmamak elde değil. Sahibeleri iki bayan arkadaşmış garsonun bize anlattığı kadarı ile. Ne güzel bir mekan yaratmışlar, sıcacık.






Artık geç olmuştu ve odamıza çekilelim dedik. Bize en çok tercih edilen odalarını ayırmışlar. Odamızın ismi '' Hurma'' idi.


Her bir köşesi öyle sade öyle nefis düzenlenmiş ki '' ya insan bu odada yaşar ''dedim Orhan'a.


Yatağın üzerine mini bir sepet içerisinde saç kurutma makinenizden terliğinize kadar herşey düşünülüp konulmuş.


Zarif zevkler


Benim gibi kahve kolik biri için iyi düşünülmüş bir köşe işte :)




Slon salomanje gibi. Cam önüne yerleştirilmiş iki koltuk ve sehpa. Hemen önlerinde jakuzi ve mumlar.






İşte o kahve köşesinin ne kadar işe yaradığının kanıtı :) sabah olur sevgili uyurken kahveni yapar camın kenarına oturur sessizliğin tadını çıkarırsın o kahve eşliğinde kahvaltıya inmeden önce.


Kahvem ve huzurum


Sonra sevgilide uyandı ve ona da bir fincan kahve hazırladım



Ardından harika bir serpme kahvaltısı




Bahçeyi gündüz gözüyle fotoğrafladım birde. Alaçatı'da gibi hissettirdi bu şirin butik otel kendimi.






 

Her köşesi küçük, şirin objelerle dekore edilmiş sevimli bir yer  Beyaz Ev butik otel


















Gündüz ışığı ile yeniden fotoğrafladım iç mekanları. Detaylar, örgüler, koltuklar, o şömine, kitaplık herşey ahenk içinde








Ve gitme vakti geldi çattı. Eğer Ağva'da kalmayı düşünüyorsanız kesinlikle Beyaz Ev Burtik Oteli tavsiye ederim. Yemekler, hizmet, ortam herşey 10 numara 5 yıldız.


Otelden ayrılınca bir deniz bisikleti kiralayıp nehir gezintisinin tadını çıkardık.













Aslında denize girilecek kadar sıcak değildi hava ama girenlerde az değildi


Fenere gittik ve oradaki kafede bir Türk kahvesi içtik


Tabi ben yine fotoğraflamadan duramadım etrafı



Aşk












Dönüş yolunda köy ekmeği aldığımız bir yer vardı oraya uğradık. Uğramışken gözleme yiyelim dedik. Oradan kareler bu yukarıdaki kaynayan mısır kazanı ve aşağıdaki fotoğraflar.




Ayranı muhteşemdi. Bildiğiniz yayık ayranı.

Senin 10 yıl yetmez insana. Seni tanımak başka seninle yaşamak daha başka bir mutluluk. Hayatımda olduğun ve olacağın her anın değeri hiç bir şeyle ölçülmez benim için. Çok sevdim, çok kıskandım, çok bağlandım, çok güven duydum, çok teslim oldum, çok sevindim, çok sevdim çok çok çok....

Çokların adamısın sen benim hayatımın. Gönlümün sahibisin hayatımın aşkı. İyi ki sevmişim seni, iyi ki sevmişsin beni. İyi ki biz olmuşuz. Çoğalmışız aile olmuşuz.

Seni çok seviyorum ömrümün efendisi. 10. yılımız kutlu olsun.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...