9 Ocak 2017

Semoş için hazırladığım doğum odası süslemesi











 




03,09,2016 Semoşun Aslan parçasını dünyayla tanıştırdığı gün. Hayatımıza yeni bir rengin daha girdiği gün. Her yeni bebek yeni renkleri yeni ümitleri getiriyor sanki beraberinde dünyaya. İyi ki doğdun bir tanem, iyi ki doğdun Aslan parçası.

Doğum sandığımızdan daha erken olunca ne fotoğrafçı gelebildi, ne de benim hastane odasını süslemem zamanında olabildi. Mecburen Semoşun yanında başladım süsleme işine ve elimden geldiği kadarı ile tamamladım. Burada odanın bir kısmını yayınlayabiliyorum. Aileye dair fotoğraf paylaşmadığımdan yatak kısmına ait süslemeyi boş olarak fotoğraflama şansım olmadı. Bu yüzden o kısmına burada yer veremiyorum.

Seni çok seviyorum ablasının bir tanesi prensesi. Birdin gönlümde iki oldun :)

1 yorum:

  1. Bizde seni çok seviyoruz iyi ki oğlumun senin gibi bir teyzesi var❤️❤️

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...