9 Ocak 2017

Kardan adam :)



Kar yağınca sevgi yayılıyor sanki dünyaya. Hep böyle düşünmüşümdür ilk okul yıllarımdan beri. Belkide ben öyle hissediyorumdur sadece. Malum 1.1 doğumlu olunca insan doğduğu ayı ve getirdiklerini bir tık fazla seviyor sanki :)

E madem kar yağmış ailece bunun tadını çıkaralım dedik ve yakınlardaki büyükçe bir parkta kar topu oynadık, kardan adam yaptık ve elimizdeki poşetlerle çocukluğumuzdaki gibi kaydık. Çocuklar önce korktu ama sonra bayıldılar. Bilmem kaç saat oynadık karda. Çocukluk çocuklara değil bize de ait sanki kar olunca.

Kardan adamımıza Buğra'nın minyonlu atkı bere takımını giydirdik. Çok şirin oldu. Ailemize yeni katılan kardan adamımız ve bizden neşe dolu bir kare paylaşayım dedim :)

Bu aralar yazıyorum bol bol. Ne yazıyorsun diye sormayın, çünkü bende bilmiyorum. Küçük küçük hikayeler. Kimse için değil sadece kendim için. Çocukluğumdan beri ara ara yazarım. Galiba hayat zorladığı zamanlar yazıyorum. Böylece içimde, kafamda rahatlamış oluyor.

Ahşap boyuyorum, çocuklara atkı-bere örüyorum, blog yazıyorum, hikayeler yazıyorum, şiir yazıyorum, fotoğraf eğitimi alıyorum, evimle ilgileniyorum vs. Çok şey yapıyorum sormayın. Belki yavaş yavaş yayınlarım bazıları ama hikayeleri değil.

Kış aylarını evde, ailece sıcacık geçirmek huzurun ta kendisi.


2 yorum:

  1. Yaptıklarınızdan ben de yapmak istiyorum. İnsanın bir hobisi olması ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteyince, bir de zamanı olunca insan herşeyi sıray ile yapıyor inan bana. Çocuklar büyüdükçe zaman kalmaya başladı ama ondan evvel daha az şeylerle ilgilenebiliyordum. İstersen yapabilirsin eminim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...