12 Ocak 2017

Aslan'ın bebek mevlüdünden kareler ( 30.10.2016 )

































Semoş, doğum öncesi ve sonrası 4,5 ay İstanbul'da bende kaldı. Afyon'a dönme vakti gelince hemen elimizi çabuk tutup bir bebek mevlüdü organizasyonu yaptık. Afyon'a onlarla beraber bende gittim ve 3 gün yerleşmesi için yardım ettim. Gitmişken hemen organizasyon işine de el attık. Bir organizasyon firması ile anlaştık ve neler istediğimizi anlattık. Sağolsunlar herşeyi istediğimiz şekilde halledebileceklerini söylediler. Ardından ben İstanbul'a döndüm ve 1 hafta sonra mevlüd gününden bir gün önce tekrar Afyon'a gittim.

Mevlüdü Güral otelde yapacağımız için, öncesinden gidip mekanı gördük ve nasıl dekore edeceğimize karar verdik. Mevlüd günü sabah erken saatte kalkıp Güral otele gidip hemen işe koyulduk ve başladık süsleme ve yerleştirmelere Mevlüd masası zaten bizim daha önce hastane doğum odası için kullandığımız konseptti. Aynı konsepti burada da kullandık. Hatta mevlüdü de dore ve lacivert renkleri ile organize ederek bütünlük sağladık. Çiçekler, özel şeffaf sandalyeler, dantel masa üstü kapakları, dore suplalar ve her masa için dore şık çiçekli şamdanlardan seçtik. Harika bir görüntü çıktı ortaya ve çok beğendik.

Misafirler gelmeye başladı, ardından hoca mevlid okudu ve yemekler yenerek son buldu.

Misafirlere mevlid hediyesi olarak Anne Krınca şeker kutularından yaptık dore ve lacivert renkli. Aslan yazılı çikolatalar, kadife kaplı Aslan yazılı kuran ve lokumluk yaptırmıştık onları dağıttık. Lokumlukları zaten misafirlerin tabaklarına öncesinden yerleştirmiştim görsellikte bütünlük sağlaması için.

Teyzesinin minik prensi llah korusun seni kuzum. 41 kere maşallah sana birtanem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...