9 Ocak 2017

An itibariyle :)



Evdeyim, geriye dönük bloğu yazmaya çalışıyorum Bir yandan pencereden yağan karı izliyor, diğer yandan fonda çalan Salih Yılmaz- Şelale https://www.youtube.com/watch?v=ReGbqABrgM0 parçası eşliğinde neşeleniyorum. Derken dur dedim yahu, anı kaçırma onuda paylaş ve cep telefonu ile pencereden çektiğim fotoğrafı ve bu güzel, neşeli Karadeniz şarkısını paylaşmak istedim. Karadeniz başkadır, şarkıları ise hem hayata, hem insana öyle dokunur ki; şarkının ritmi kemençenin sesiyle neşelenirken, birde bakarsınız öyle sözler vardır ki aslında içinde, kur çilingir sofranı dedirtecek türden :)

Karadeniz'i görebilme fırsatım olmadı hala. İnşallah bu sene planlarımda var evdeki hesabın çarşıya uymadığını 2016 da gördüm. Kısmet bakalım :)

Şimdi fotoğraf eleyip yayınları teker teker tamamlamaya dönmeli. Ay sonunda bakıya girecek blog. Kitaplaşacak. Çok iş var anlayacağınız üzere. Şimdi sizi Şelale şarkısı yalnız bırakayım hadi neşelenin dünyanın ve havanın grisine inat.

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...