21 Aralık 2016

Doğum günü parti kurabiyeleri çocuklardan :)
















Ödevlerini yapmış oyalanıyorlar, bir yandan bana '' anne canımız sıkılıyor '' diyorlardı. Bende çaktırmadan bir kurabiye hamuru hazırladım. Doğum günü için zaten yapacaktım. Hamuru hazırlayıp çocukları çağırdım, çok sevindiler. Hamur benden geri kalan; hamuru açma, şekillendirip tepsiye dizme onlardan :)
Son iki minik parça hamur ile kendileri şekilli bir şey yapmak istediler kendileri için. Buğra hayalet yaptı Begüm ise pati :)

Böylece bir taşla iki kuş vurmuş oldum. Hem onların can sıkıntısı geçti ve çok eğlendiler, hemde doğum günü kurabiyeleri hazırlanmış oldu :)

3 yorum:

  1. Süper fikirmiş.
    Bütün çocuklar hamur gördüğü zaman kendinden geçiyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Benimkiler tam anlamıyla kendilerinden geçiyorlar. Hamur olsun da ne hamuru olursa osun :)

    YanıtlaSil
  3. Kuzucuklarım benim nasıl güzeller😘

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...