21 Aralık 2016

Buğra'nın Futbol temalı 6 yaş doğum günü partisi için hazırlıklar başladı


 Parti süslemelerinin bir kısmını hazır aldım. Bana kalsa hepsini hazır alırdım ama maalesef yıl başı nedeniyle parti ürünleri satan dükkanlarda yeni yıl süslemelerine yer açılmış. Bu nedenle futbol temalı parti malzemelerinin çoğunu bulamadım. Bulabildiğim kadarını alabildim. Üstteki fotoğraftaki herşey parti dükkanından sadece en alttaki top kartonları ozalitcide kendim bastırdım ve kestim.


Pinyatayı hazır aldım, içini çocuklar birsürü şekerleme ve çikolata ile doldurdular :)


Bu futbol temalı çikolataları bulabilmem benim için büyük şans. Nereden buldunuz derseniz https://www.partipazar.com/my-football-cikolatasi


Doğum günü kurabiyelerinin hamurunu ben yaptım. Açıp yuvarlak şekillendirme işi tamamen Begüm ve Buğra'ya ait :) pişince de poşetleyip etiketlediler. Ben şeker hamuru ile süslemiyorum bu kurabiyeleri çünkü benim misafirlerimin hiçbiri şeker hamuru olduğu zaman yemiyor. Poşetleyip, etiketliyorum bu yüzden.


Bu futbol temalı mumları da parti pazardan sipariş etmiştim.


Bu deko kreppbander rulolarını herhalde 4 yıl falan oluyordur alalı. Ofix.com dan almıştım ama şu an satışlarında görünmüyor. Tüm temalı partilerde kullanılabilecek harika bir kurtarıcı süsleme ürünü bence. Çocuğunuz varsa, alın koyun kenara. İllaki lazım oluyor. Şu an nereden bulurum derseniz şöyle bir kontrol ettim ve n11 de var. Verdiğim linkte yer alıyor.
http://urun.n11.com/diger/folia-krapon-kagidi-10-rulo-5cm-x-10-m-10-renk-82109-P108516702?cid=604001&gclid=CjwKEAiA7ejCBRDlp8uF6ezPnjoSJAAPED7MTWI2Pvc3Cy2ATH1fTDNASBe1Li4-zLPz22BgSmhrQBoCxVnw_wcB&gclsrc=aw.ds


Bu parti süslerinin bir kısmı Eminönündeki Hilal Kağıtçılığın dükkanından aldım. Kika Joy diye de geçiyor isimleri. Web linklerinden eminönü telefon ve adresine ulaşabilirsiniz http://kika.com.tr/iletisim.aspx

Ürünlerin diğer kısmını da Parti dünyası mağazalarından temin ettim.


Servis grubu


Lolipop şekerlere etiketleri çocuklar kendileri yapıştırıp hazırladılar. Çok muntazam olmadı ama onların emekleri ve onlarının ellerinin değmiş olması yeterli benim için :)


Eminönü'nden düdük, kaynana dili vs gibi çocuklar için eğlencelik ufak ufak oyuncaklar aldım.


Meşale maytapsız ve konfetisiz bir parti düşünemiyorum zaten :)


Kütüphanede döktük hepsini yere bir kontrol ettik bakalım neler almışız nelerimiz varmış diye :) Pembe karton çantalara aldırmayın çünkü içinde ufak tefek şeyler gizli o yüzden oradalar :)



İki haftadır baş ağrılarımın nedenini bulmaya çalışmakla geçti günlerim. Bu 3. hafta ve hala ağrılarım devam ediyor ama migren güzergahında ilerliyor en azından. Son safha migren hastasıyım ve buna rağmen bu noktada şükrediyorsam düşünün ki nasıl bir baş ağrısı çekiyordum 2 haftadır. İki çocuk doğurdum ve ikisi de tamamen normal doğum ve öyle böyle doğumlar değillerdi. Ki ben o doğum sancılarına bile razıydım. İşte o derece çektim bu baş ağrılarını 2 haftadır.

Neyse Allah dağına göre kar verirmiş. Dayanabiliyoruz ki verdi. Vardır bunda da bir bildiği. Belki bu kadar ağrımasaydı ben asla beyin damarlarımda kireçlenme olduğunu öğrenemeyecektim. Takdir-i ilahi.

Yani diyeceğim ben bu partiyi konuştururdum ama maalesef sağlık sorunları damga vurdu. Daha süslemenin, fonun nasıl olacağına dair en ufak bir düşüncem bile yok. Nasıl süsleyeceğim, neyi nerede kullanacağım veya misafirlere açık büfe olarak ne hazırlayacağım hiç fikrim yok. Ki doğum günü için önümde sadece 3 gün var. Yani bu cumartesi evde yine en az 35 kişilik bir davetim olacak, baş ağrılarım tavan ve ben tamamen Allah'a sığınmış durumdayım. Bakalım nasıl olacak, nasıl bir parti çıkaracağım bu sefer ortaya.

Bir yandan önemli çünkü bu benim evde yaptığım son doğum günü partisi olacak bu parti. Bahar aylarında evi tadilata sokuyorum ve baştan aşağı değişecek Allah'ın izniyle. Ondan sonra artık parti falan veremem, kıyıpda o duvarlara yapıştıramam öyle şeyler :) ayrıca çocuklar büyüdü ve arkadaşları ile olmak istiyorlar. Bu nedenle önümüzdeki seneden itibaren parti evlerinde yapacağım artık doğum günü kutlamalarımızı.

Çok isterdim evdeki son doğum günü parti organizasyonumun bir şölen niteliğinde olmasını ama kısmet ne diyelim. Olduğu kadar, olmadığı kader...




3 yorum:

  1. Yine herşey mükemmeldi😘

    YanıtlaSil
  2. Her zamanki gibi yine mükemmel bir doğum günü organizasyonu olmuş, maşallah :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...