2 Kasım 2016

Sevgili Deeptone ve 40 yıllık hatır


Sabah uyanıp da hiç tanımadığınız birinden hoş bir jestle karşılaştığınız oldu mu hiç ? İşte bana bu sabah oldu. Hafta sonu şehir dışındaydım. Bloga bir kaç gün giremedim bu yüzden. Sabah uyanıp çocukları okula gönderdikten sonra, kahvemi aldım elime ve şöyle gezindim bloglarda. Birden sevgili deeptone 'nin http://sadevederin.blogspot.com.tr/ blogunda, bloglardan seçmeler yazısında annekarınca'ya da yer verdiğini fark ettim. Çok nazik çok mutlu edici bir hareketti bu benim için. Tanıtılıyor olmak değil ( ki 10 yıldır bloggerım ve hiç böyle bir ihtiyaç hissetmedim ) gıyabınızda birinin sizi düşünmesi ( ki hiç tanımadığı halde ) ve sizin için jest yapması. Eskiden olsa çok şaşırmazdık evet ama öyle bir zamanda yaşıyoruz ki herşey arap saçına dönmüş ve hayat çıkarları doğrultusunda yaşayanların dünyasına bürünmüş. İyilik görmeye alışık olmadığımız zamanlar yaşıyoruz. Böyle zamanlarda birinin  çıkıp yok arkadaş var hala iyilik güzellik dercesine bir varlık sergilemesi insanın insana olan inancını taze tutuyor işte.

Sevgili deeptone bu fotoğraf sana, bir kahvenin 40 yıl hatırı varmış. Bu jestin bende hatırı da aynen böyledir. Sevgilerimle,

4 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş bende deeptone sayesinde tanıdım sizi , blogunuz çok güzel zevkle okudum , takipteyim :) sevgiler.. Bana da beklerim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz ve ziyaretiniz için. Hoşgeldiniz :) hemen iadeyi ziyarete geleceğim. Sevgiler,

      Sil
  2. Ne güzel😍😍

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...