20 Kasım 2016

Semoşun hamile çekiminden kareler ..12.08.2016


























Semoş yani Semra kız kardeşim olur. Hamile olması ve benimde fotoğraf merakım birleşince ''abla benim için bir hamile çekimi yapsana'' dedi. Tamam dedim. Dedim ama hamile çekimi hakkında zerre kadar fikrim yok tabi. Biraz araştırma yaptık gerisi geldi. Fırsat bu fırsat deyip Nursen'i de çağırdım çekime. Nursen görümcem olur. Çocukları falan da aldık. 5 çocuk, Semoş, Nursen, Annem ve ben hep beraber Nezahat Gökyiğit Botanik Parkına çekime gittik.

Buraya kadar herşey tamam. Annemi çocukların başına koyduk, çocuklar zaten park kısmında oynadılar. Nursen'in minik bebiş uyudu tabi. Bir piknik masası hazırladım onlara ve biz 3 bayan kaçtık fotoğraf çekeceğimiz kısma doğru.

Çekime başladık. Bir yandan Nursen diğer yandan ben çekiyorum. 40 çeşit talimat verdik resmen semoşa. Karşısında 2 makina olunca haliyle o da zorlandı hangisine poz vereceğine ama baya bir eğlendik :)

Çekim ilerledikçe daha da eğlenmeye başladık. Bir köşe hazırladım çekim için. Cibinlik, piknik örtüsü ve bir kaç aksesur ile. Derken şansımıza yağmur başladı. Semoşun saçlar falan ıslandı. Ne olur ne olmaz diye yanıma dantel saç bandı almıştım. Hemen Semoşun saçlarını bantla kamufle ettik. Daha doğal fotoğraf kareleri çıktı aslında böylede. Orada dur, buraya yat, şuraya eğil derken artık hepimiz yorulduk ama en çok Semoş yoruldu tabi. Kocaman karınla eğil kalk zor iş. Toplam 3 saat falan sürdü. Yağmur iyice bastırınca artık fotoğraf çekimine son verdik

Güzel bir gün, güzel bir dolu anı koyduk heybemize. Herşey yapıldığı ve yaşandığı ile kalıyor. O günde bizim için mutlu bir gün olarak kaldı hafızalarımızda.

NOT: Bu arada burada yayınladığım hiçbir fotoğrafıma bu güne kadar filtre uygulamadım. Tüm yayınlar ham haliyle paylaşıldı.

8 yorum:

  1. Ayyy çok güzel olmuş. Bayılıyorum kadınların hamile hallerine. O kadar güzel oluyorlar ki.. Sizinde gözünüze, elinize sağlık.. Sağlıkla sıhhatle kucağına alsın kardeşiniz bebeğini. Siz de mutlu teyze olun bir an önce hayırlısıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sağolun. 2 ay önce doğum yaptı kardeşim ve küçük bir prensimiz doğdu. Güzel yorumunuz için tekrar teşekkürler.

      Sil
  2. Hani karnından belli oluyor diyorlar ya cinsiyeti gerçekten erkek bebek karnı varmış kızkardeşinizin.
    Bu arada ne kadar benziyorsunuz birbirinize.
    Çok şanslı minik prens sizin gibi teyzesi olduğu için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) evet gerçekten erkek karnı taşıyordu semoş. Hem kız hem erkek annesi olunca insan üç aşağı beş yukarı anlıyor artık :)

      Sil
  3. Ayyy duygulandım şimdi ne güzel çıkmış fotolar elinize sağlık����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semra, hangi Semra diye sorsam ? hani ona göre cevap vericem de :)

      Sil
  4. Başka Semra da mı var konu mankeni semra😂

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...