2 Kasım 2016

Aspendos Antik Tiyatro ve Aspendos köprüsü...Temmuz 2016








































Otel tatili bitip eve dönüş yoluna geçince, dedik senelerdir geliyoruz şu Antalya'ya fakat hep otel tatili ve çık sonra eve dön. Bu sefer böyle yapmayalım, gelmişken bir iki yer görüp öyle dönelim İstanbul'a.  Otelden öğle saatlerinde çıktık ve önce Manavgat Şelalesini, ardından Aspendos Antik Tiyatroyu, son olarak da Kurşunlu Şelalesini gezdik.

Çocuklar büyüdüğü için gezilebilecek tatiller planlamak daha kolaylaştı. Önceden ya tatil köyüne tıkılıyorduk veyahut da çocuksuz gidiyorduk gezmek istediğimiz bölgelere. Sonuç olarak; çocuklar çok yoruldular ama aylarca dillerinden düşürmediler bu tatili :)

3 yorum:

  1. instagram sayfan neresiii. baksana blogumda yanda face insta filan var işte. ordan gelirsen bulurum ben deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben 6 ay önce blog haricindeki tüm sosyal medya hesaplarımı kapattım. Şu an sadece blog var :)

      Sil
  2. Antalya'ya kaç kez gittim bilmiyorum ama burayı hala gezmedim fotolar Harika gezmiş görmüş kadar oldum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...