25 Ekim 2016

yaz tatilinden kareler ( Temmuz 2016 ) ...Sentido Letoonia Golf Resort Belek / Antalya



Fotoğraf meraklısı ben miyim yoksa çocuklar mı ? anlayamadım :) Armut dibine düşermiş...

















Hayatımda hiç bir yaz tatilinde bir otele 2 kez gitmedim. Bunu düşünebileceğim tek otel burasıdır herhalde ve bu olasılığın çocuğunluğu işte bu muhteşem animasyon ekibine ait. Onlara animasyon ekibi demek yanlış aslında. Çünkü çoğu yabancı ve kendileri ülkelerinde bir sirk topluluğunun üyeleri. İşte tam da bu nedenle muhteşemler. Her akşam büyük bir zevkle koşa koşa izlemeye koyulduk her biri birbirinden muhteşem oan gösterilerini.










Lady Begüm :)


Küçük prens Buğra :)




Buranın denizini çok sevdiler. Normalde, havuzu denize tercih ederler.


Animasyon ekibi her akşam yaptıkları gösterileri sonrası madalya dağıtıyor gündüz yapılan yarışmaları kazanan yarışmacılarına. Buğra bunu çok kıskandı. Bende ekibin liderinden rica ettim. Sağolsun kırmadı ve bizimkilere özel olarak gösterisi sonrası birer madalya hediye etti ma Buğra bu madalyaları, kendi ( onun değimiyle; kıvrıklı kaydırak ) su kaydırağının en iyi kayanı olduğu için vermişler. Begüm düz Buğra kıvrıklı kaydırak birincisiymiş. Bizde hiç bozmadık. Bebeğim hala öyle zannediyor. Büyüyüp bu satırları okuyunca öğrenecek doğrusunu :) seni çok seviyorum annem



Gündüz harika bir köpük show yaptılar. Acayip eğlenceliydi. İlkin çocuklar biraz çekindi, girmediler köpüğün altına ama bende girince cesaretleri yerine geldi ve hepimiz köpük partisinden nasibimizi aldık.



Bir gece öyle bir gösteri yaptılar ki herkesin ağzı açık kaldı. Muhteşem bir ateş gösteriydi. Fotoğraf çekmekten zor izleyebildim diyebildim. Sadece bu showa ait yüzlerce kare çekebilmişim. Belki başka bir postta ayrıca yer veririm. Helal olsun vallahi. İşini severek yapan insanlar beli oluyor arkadaşım. Ortaya harika işler çıkarıyorlar böyle insanlar. Bırakın otel gösterilerini bu ekip açık havada bir gösteri yapsın alır yürü vallahi. İlk izleyicileri de ailece biz oluruz herhalde. Ben olsam otel yönetiminin yerine bu ekibi elimde tutmak için herşeyi yapardım.





















Valizini arabanın bagajına kendi yerleştirmek istedi. Neymiş babası kendi yapıyormuş o da yapacakmış.


Çok güzel çok keyifli bir tatil geçirdik. Otel yetkilileri olsun, personel olsun hepsi birbirinden nazikti. Hizmet çok iyiydi. Odalar pırıl pırıl ve herkes güler yüzlüydü. Ailece gidilebilecek on numara bir otel bence. Biz çok memnun kaldık. 

1 yorum:

  1. Fotolar bi Harika hemen tatile gidesim geliyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...