12 Ekim 2016

Semra'nın Baby Shower Partisi ( 04,06,1016 )



































Haziranın ilk haftası Semoş için Afyon'da oturdukları sitenin bahçesindeki çardak kısmında bir baby shower partisi organize ettim. Sitenin kendisine ait masa ve sandalyeleri fazlasıyla vardı. Bana, masa örtülerini hazırlamak ve sandalyeleri tülle süslemek kaldı. Bir top kumaş götürdüm Afyon'a ve orada masaların ölçüsünü alıp tek tek her masa için örtü kestim. Tırtıklı makasla kestiğim için örtüleri dikmek gibi bir derdim kalmadı. Sandalyeleri de tülle süsledim. Masaların üzerine Biev marka şirin saksılı çiçekler aldık.

Çardağa boydan boya bir ip gerip Japon fenerleri astım. Yan ve arka kısımlarını ise daha önce hazırladığım mavi beyaz kağıt pon ponlar ile süsledim. Temamız uçan balondu. Tüm grafik tasarımını uçan balon üzerine çizdim. Afişten etiketlere kadar aynı tasarımı kullandım. 

Gelen misafirler için hediye olarak lokum kavanozları hazırladık ve uçan balon figürleri sipariş vermiştik. 

Masaları dağınık üzen hazırlamamı istemişti Semoş. Ben ise İtalyan tarzı uzun masa organize etmek istedim ama Semoşun istediği gibi yaptık. Davetliler yavaş yavaş gelmeye başladığı sırada şansımıza yağmur yağmaya başladı. Bu nedenle tüm masaları çardağın altına çektik ve İtalyan tarzı uzun bir masa haline getirdik. Yağmur ve rüzgar nedeniyle Japon fenerleri uçuşup durdular. Fotoğraflarda bu yüzden eksik görünür :)

Bahçede ayrıca bir hediye köşesi ayarlamıştım. Ağaç dallarına astığım bir cibinlik bunun için yeterli oldu. Gelen davetliler hediyelerini oraya bıraktı ve hediye açma safhasında Semoş da hediyelerini orada açtı.

Ayrıca kağıt ponponlarla mavi beyaz taçlar hazırladık ve misafirlerimiz bunları taktı.

Bol bol fotoğraf çektim. Burada anca bir kısmını paylaşabiliyorum. Keyifli, hoş bir baby shower partisi geçirmiş olduk hep beraber. Semoşum çok mutlu oldu. Ablasının biricik prensesisin sen bir tanem. Yüzün her zaman aynı o günkü gibi gülsün inşallah.


2 yorum:

  1. Canım ablam herşey çok güZeldi ellerine sağlık hala en güzeli benim partim👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim benim sen iste yeter ki, her zaman her şeyin en güzelini yaparım ben sana bitanem :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...