25 Ekim 2016

Poz veriyim mi anne :)







Genelolarak fotoğraf çektirmekten hiç hoşlanmaz. Hatta kızım bir bak fotoğrafını çekiyorum derim o inadına başka taraflara bakar. Bir şey diyemiyorum fotoğraf çekmek tutkum olmasına rağmen asla hoşlanmam fotoğrafımın çekilmesinden. Elimi kolumu nereye koyacağımı şaşırırım. Nereye bakacağımı şaşırırım, utanırım aslında. O da benim gibi :)

Tatil bitip otel çıkışı valizler abaya yerleştirilirken bir kaç kare alayım otele ait diye çıkardım makineyi. Begüm görür görmez '' anne buradaki çiçekler çok güzel, fotoğrafımı çeker misin'' dedi. Durur muyum ! Hemen başladım deklanşöre basmaya ve ortaya bu tatlı kareler çıktı.

Sen varya sen kızım annenin ömre bedelisin. Öyle çok seviyorum ki seni, bir değil 1000 ömrüm olsa hepsini harcardım sana. Allah bana anneliği seninle nasip etti. Şükürler olsun seni verene.

İnsan herkese boyun eğmez de şu dünyada, evladı olunca söz konusu boynu kıldan ince olurmuş. Bazen dönüp bakınca şöyle, öyle şeyler feda ediyorsun ki bir ailen olunca sen bile şaşıp kalıyorsun. İşte tam o anda eğer diyebiliyorsan ki kendine ; yine olsa yine yapardım diye, o zaman dünyadaki en mutlu insan sensindir.

Hayat bazen insanı yoruyor, bazen sarsıyor, bazen mutlu ederken bazen üzüyor. Bazen yapmam dediğini yaptırıyor. Hayat bazen insanı şaşırtıyor. Asıl olanın aile ve sevdiklerin olduğunu anlayınca dünyanın gerisinin önemi kalmıyor. Allah görünen görünmeyen kötülüklerden korusun ailemizi, evlatlarımızı ve tüm sevdiklerimizi inşallah.


2 yorum:

  1. Hayret Begüm ve poz😁 Ya yerim onun güzelliğini prensesim benim❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bende şaşırdım ilkin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...