27 Ekim 2016

Kurşunlu Şelalesi - Antalya ...Temmuz 2016













































Kurşunlu şelalesini son anda gezmeye karar verince önümüzde sadece birkaç saat olduğu için biraz hızlı bir tur oldu. Önceki Manavgat şelalesi gezimizde ne yalan söyliyeyim baya hayal kırıklığına uğramıştık. Onca yolu bunun için mi geldik diye. Aynı hüsrana Kurşunlu şelalesinde de uğrayacağız diye korkarken aksine bayıldık içerideki doğal yapıya.

Bir de öyle içeriye Osmanlı cafe isminde şirin bir mekan kondurmuşlar. Şelalenin kenarında miss gibi çayınızı içebiliyor ve dinlenebiliyorsunuz. Harika bir gezi oldu bizim için.

Aynı zamanda; deve, at ve ponny hizmeti veriliyor. Bunu gören bizim çocuklar binmeden durmadılar her zamanki gibi :)

4 yorum:

  1. manavgat kurşunlu filan ne tatlı fotolar sizin aile de pek şeker ama zaten. ya feys varsa instagram varsa bakın blogumda sağda adreslerim, feys varsa feyste blog gruplarımız var, orda da yayınlarsınız yazılarınızııı, bi de sizi biraz tanıtıp arkadaş getireyim yaaa eskiymişsiniz amaaa kimseler yok burdaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya diyorum ki kendi kendime deeptone kim acaba diye sonra baktım Sade ve Derin çıktı karşıma. Bir süredir takip ediyorum sizi ama nedense deeptone dikkatimden kaçmış :) Ayrıca bu güzel yorum için çok teşekkürler. Uzun süredir blog yazmıyor diğer sosyal medya hesaplarımda yer alıyordum. Fotoğraf üzerine açtığım instagram hesabım hacklenince eşim ve ben sinir olduk ve tüm sosyal medya hesaplarımızı kapattık. Sadece blog yazıyorum, yeniden bloga döndüm çünkü yeni yıldan sonra tüm blog kitap halinde her seneye bir cilt olacak şekilde baskıya girecek. Tabi sadece kendim için. Çocuklarıma hatıra kalsın adına kütüphanemizde yer alacak.Blogger da 2009 dan beri ama öncesinde 3 yıl blogcu da vardım. 10 sene olmuş. Kıyıp kapatamıyorum da :) Benim blog yazdığım dönemlerden olan diğer çoğu blogger arkadaşım yazmayı bıraktı daha doğrusu instagram da devam etmeye karar verdi herkes benim gibi. Ben kapadım ama onlar devam ediyor. Bu nedenle buralarda onları görmek imkansız :) Destek verme nezaketiniz için çok teşekkür ederim. Tabi ki isterseniz tanıtabilirsiniz memnuniyet duyarım bundan :) adı üstünde aslında eskidik biz :) Tekrar teşekkürler yorum için :)

      Sil
  2. Kartpostal gibi bende gitmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'yi gezdin nasıl burayı atlarsın.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...