12 Eylül 2016

Kurban bayramımız mübarek olsun.

Tüm İslam aleminin kurban bayramı mübarek olsun. 
Aileniz ve sevdikleriniz ile geçirebileceğiniz, herşeyin gönlünüzce olduğu bir ömrünüz olsun inşallah. 
İyi bayramlar dilerim.


Dün gece herkes uyuyunca, önce evi toparlayıp temizledim. Ardından her sene yaptığım gibi çocuklar için bayram köşesi hazırladım. Madem bayramlar bizim çocukluğumuzdaki gibi değil o zaman bende bayram havasını zamana uygun bir şekilde şekillendirip öyle yaşatırım çocuklarıma düşüncesinden yola çıkarak karar vermiştim bu bayram köşesi oluşturma fikrime.

Önce hediyeleri paketlemekle başladım. Ardından balkon kısmını çocuklar için süsleyerek bu senenin bayram köşesini hazırlamış oldum.

Bu kadar kısa anlattığıma bakmayın çünkü başladığımda saat gece yarısı idi bitirdiğimde ise sabahın 6, 30'u.







 Uyanıp salona girdiklerinde çok şaşırdılar


O gülücükler yüzünüzden hiç eksilmesin bebeklerim


 ilk önce birbirleri ile bayramlaştılar



Dikdörtgen paketin içinde; kızlar için olanda hello kitty dergisi, silinebilir pastel boya ve minişler etiketleri. Erkekler için olanda ise star wars dergi hot wheels etiket ve silinebilir pastel boya.


Üçgen paketlerde ise tupper marka beslenme kabı aldım onlr için onu koydum. Tenis derslerinde yanlarına yiyecek birşeyler almaları gerekebiliyor o nedenle almıştım.


Sonra bir hevesle hediyelerini açmaya koyuldular











Büyüdü de elimi öper oldu prenses ( harçlığı kaptı tabi :) )




Teyzeleri ile bayramlaşıyorlar



Onlar çok mutlu oldu bayram tam anlamıyla bayram havasında başladı.

Zaten uyumamış olduğumdan bayram namazı için Orhan'ı uyandırıp bir kahve ve tost eşliğinde namaza uğurladım. Ardından ev ahalisi uyuduğundan 3 saatliğine bende yatıp uyudum. Orhan namazdan sonra babası ile beraber kurban kesip yerine giderek kurbanımızı kestirdi. Allah kabul eder inşallah. Bu nedenle bayram kahvaltısı için yanımızda olamayacak diye düşünürken, ev ahalisinin uyanması ve kahvaltının hazırlanması neredeyse öyle saatini bulunca o da vaktinde yetişmiş oldu ve ma aile hep beraber kahvaltı yapabilmiş oldu.

Ma aile dediğime bakmayın; bizim haricimizde annem, kız kardeşim, eşi ve henüz 9 gün önce aramıza katılan bebişleri Aslan bebek. Evet doğru artık bende teyze oldum, anne yarısı oldum. Benim gözümün nuru, ablasının birtanesi prensesim anne oldu. Rabbim sağlık, sıhhatle büyütmeyi nasip etsin inşallah bebişini. ( Semoşun hikayesini sonra anlatacağım)

Şimdi kurban payları gönderildiğine göre, kendimize ayırdığım kısmı doğramaya geçmem lazım. Bana müsaade :)

İyi bayramlar ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...