21 Ağustos 2016

Zaman dediğin


Son zamanlarda neler mi yapıyorum ? Hemen şöyle uzun uzun özetliyeyim size :) ya korkmayın o kadar uzun değil :)

Okullar kapandı kapanmasına ama bu seferde kızımın tenis dersleri hafta içi 4 gün sabahtan akşama kadar oldu. Bu arada oğlumda bu hafta ablası gibi tenise başladı. Aynı klupte kırmızı topta alt yapıda başladı oynamaya. Oğlumun dersleri 3 gün ve kızım gibi tüm gün değil 1,5 saatlik bir çalışma yapıyorlar. Bu nedenle orada olup onu beklemem gerekiyor. 

Çocuklarla ilgili kısım ; tenise götür getir, havuza götür sabahtan akşama kadar yüzün, sinema vs gibi geçiyor.

Haziran ayında kız kardeşimin hamileliği dolayısı ile Afyon'da bir baby shower parti organize ettim. Yakında onlarıda paylaşacağım burada. Semoş, yani kardeşim hamile ve doğumuna 3 hafta kaldı. Son 2 aydır bende kalyor doğumu İstanbul'da yapacağı için. Şu son 1 aydır onun hastane doğum odası süslemesi ile uğraşıyoruz. Teması, malzemelerin temini, elde yapılacakların hazırlanması hediyelikler falan vs bu telaşeyle geçiyor.

Tüm bunların arasına geçen hafta semoş için bir hamile fotoğraf çekimi yaptık Nursen ( görümcem) ile beraber Nezahat Gökyiğit Botanik Parkında. Harika bir çekim oldu. 3 saatlik bir zamanımız vardı. Üstüne üstlük tam çekime başladık yağmur bastırdı. Biraz açık havada biraz yağmurlu havada geçen yorucu ama keyifli bir çekim oldu. Ona dair fotoğraflarıda paylaşacağım sizinle.

Geçen hafta semoşun doğum günü idi. Bu sebeple; annemler, erkek kardeşim ve ailesi, biz ve semoş hep beraber yemeğe çıktık. Ailece geçirilen harika bir doğum günü yemeği oldu.

Bu akşama gelecek olursak; bu akşam da annemin doğum günüydü ve tüm aile eşrafını bizde topladım. Anneme aile içi sıcak bir kutlama hazırladık. 

Önümüzdeki hafta cuma akşamı ise kızımın 8 yaş doğum günü partisi olacak evde. Bu sene benden istediği parti teması shopkins oldu. Yahu arkadaşım niye benim çocuklarım Türkiye de olmayan temaları isterler ki şu doğum günleri için. Oyuncakları dışında hiçbir şeyi yok ülkemizde. Herşeyi yine kendim yapmak zorunda kaldım. Şuraya yazıyorum; daha öncekiler gibi ben bu partiyi yaparım 3 aya kalmaz shopkins temalı ürünlerle dolar ülke. Bilenleriniz hatırlayacaktır. Winx parti yaptığımda da hiçbirşey yoktu ve bir kaç aya kalmaz ürünler her yerde satılmaya başladı. Neyse başa gelen çekilir deyip yapacağım artık kaçarım yok :)

Evi tadilat yaptıracaktım ama bu yoğunluktan dolayı artık önümüzdeki bahara kaldı. Ha birde oğluma sünnet düğünü organize edecektim ama o da artık seneye okullar kapanınca Haziran da yapıcam inşallah.

Bana gelince ; spor son 3 aydır kör topal gidiyor. Üstüne 3 kilo aldım bile :(((  Fotoğraf merakım baki. Pek üstünde duramıyorum ama semoş vesilesi ile yine çekim yapma şansım oldu tabi. Şimdilik bu kadarı da yeter. Zaten Eylül-Ekim döneminde kurslara tekrar devam edicem. Fotoğrafa dair şimdilik bol bol okuyarak, videolar izleyerek yetiniyorum. Çok seviyorum ama çok fotoğraf çekmeyi. Gördüğümü anlatmak yerine göstermek müthiş bir şey. Şimdilik en başındayım ama zamanla herşey daha iyi olacak inşallah fotoğrafa dair. 

Çünkü verdiği his harika. Bir kere tam bana göre. Neden mi ? Yalnız yapılan bir şey olmasından dolayı. Çoğu kadının aksine ben alışverişi bile yalnız yapmayı severim. Bir cafede oturup kitap okuyup kahvemi yudumlamayı, şehrin sokaklarını sırtımda çantamla deli divane yalnız arşınlamayı, sinemayı yalnız izlemeyi. sadece kendim için özel bir yemek hazırlayıp masa kurmayı, sözün özü kendimle geçirdiğim saatleri daha başka severim ve daha büyük keyif alırım.

Neyse bu gecelik benden bu kadar şimdi biraz çizim tasarlamam lazım parti teması için. Bana müsaade. İyi geceler olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...