15 Ağustos 2016

YARI YIL TATİLİ


Ben öyle çok saçı başıyla uğraşan bir kadın değilim malum :) gelemem öyle sıkıntılara. Neyse ; hadi maşa yapayım bari dedim saçlara ama sıkıntıdan patladım. Ay ne o öyle yarım saat boyunca kafanda birşeyler dönüp duruyor :) Şaka bir yana bakımı severim ama genelde kuaförde hallettiririm.


Maşa sonrası saçlar efenim :)


Malum haftanın 5 iş günü en az 2,5 saatlik bir fitness programım var. Şehir dışında olunca bu aksıyor ama Allah'dan Semoş evine bir de spor salonu yaptığı için oraya gidince böyle bir sorunum kalmıyor. Orada kaldığımız sürece her gün aksatmadan rahatlıkla yapabildim hatta oğlumda benimle spor yaptı.


Boks boks :)



Annesinin bir tanecik yakışıklı prensi. Başıma gelen en büyük aşksınız siz


Biz hep böyleyiz işte öpmeden duramayız birbirimizi :)


Semoşun Alman kurdu olan köpeği Ajan Lima ve bizim çocuklar. Begüm Ajana aşık ama Buğra'nın aklı çıkıyor :)




My family :)




Çocukları buz patenine götürdük. İlk kez paten kayacaklar ama Buğra korktu ve yapmak istemedi. Begüm ise her zamanki gibi sportif olan herşeye merakından dolayı denemek istedi. Hemen bir hoca ile anlaştım ve başladılar. 1,5 saatte tek başına paten kayabilmesi beni şaşırttı. Seviyorum seni be meleğim.




Kuğu süzülüşü :)


İçi gitti ama korkusuna yenik düştü aşkım 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...