14 Ağustos 2016

Sporsuz asla ...









Bu ikili benim hocalarım. Ahsen ve Görkem. Tek kelimeyle harikalar ve inanılmaz gaddardırlar her ikiside adamın canını çıkarırlar. Fakat varmak istediğiniz sonuca sağlam bir sporla en kısa sürede ulaştırırlar sizi. Ne demişler gülü seven dikenine katlanır. Bu fiziğe kavuşabilmek için gık demeden ne derlerse yaptım bende tabi :)


Son dönemlerde Fitness sonrası 45 dakika yüzmeye başladım. Yüzme daha sıkı bir vücut için en iyi spor.


Kızım bazen benimle geliyor spora. O da çalışmak istiyor. Aslında çocukların girmesi yasak fakat Begüm'e kıyamıyorlar :) Bizde anne-kız spor yapmanın keyfini çıkarıyoruz.



Tabi spor yaparken beslenmeme de dikkat ediyorum. Deniz ürünlerini pek sevmem hatta sadece balık yerim onu da senede bir veya iki kez ama spora başladıktan sonra mecburen yer oldum sık sık.


Spor yapmaya başlayalı 1,5 sene oldu. İlk zamanlar zor gelmişti ama şimdi fitness yapmadan duramıyorum. İnsanı zinde tutup fit omasını sağlaması bir yana harika bir stres atma yöntemi benim için. 

2 yorum:

  1. uzun zamandır blog da falan takılmıyordum şimdi gördüm paylaşımlarınızı :) nekadar değişmiş hoş güzel olmuşsunuz :)maşallah diyeyim

    YanıtlaSil
  2. ynı şekilde bende uzun zamandır blog yazmıyordum ama artık düzenli yazmaya başladım. Özlemişim galiba :) Çocuklar büyümeye başlayınca insanın kendi ile ilgilenmesi için daha çok zamanı oluyor bende bunu değerlendirdim. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuza sevgiler,

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...