25 Ağustos 2016

Sağanak yağmur ve gece...


Cem Adrian - Bugün sana bir şeyler anlatmam gerek DİNLEMEK İÇİN TIKLA 

An itibari ile saat sabaha karşı 03;13 ve ben sabahtan beri Begüm'ün cuma günü gerçekleşecek olan doğum günü partisinin craft süslemelerini kesip biçmekle uğraşıyorum. Bir kahve ve bir sigara ile verdiğim 10 dakikalık molada biraz yazayım istedim. 

Gök gürlüyor ve şimşek çakıyor. En sevdiğim melankolik havalardan biri. Eskiden, yani çocukluğumda olsa korkardım ama şimdi farklı, hemde öyle farklı ki bırak korkmayı içimdeki sıkıntıları alıp götürüyor. Bir yandan Cem Adrian dinliyor, diğer yandan ruhumu özgür bırakıyorum. Gece demek ruha özgürlük demek bende. Sadece ruha değil, aynı zamanda beyine de özgürlük. Off nasıl gök gürledi. Umarım çocuklar korkmaz yoksa bu uykusuz ve yorgun bedene sabahlama görevi düşer.

Bu yayınladığım fotoğrafa dalıp dalıp gidiyorum. Acaba ne düşünüyor, ne hissediyordu o anda bu at. Öyle güzeldi ki ! Seyisi, ben fotoğrafını çekerken ''fazla yaklaşmayın hırçındır, size zarar vermesin '' dedi. Oysa biz onunla öyle bir göz temasına girmiştik ki, bırakın zarar vermeyi sanki birbirimizi çok iyi anlıyor gibiydik. 

Tam şu anda muhteşem bir sağanak yağmur başladı. Pencereyi sonuna kadar açtım ve elimi dışarı uzatıp yağmuru selamladım. Çok güzel yağıyor çok. Temizliyor yine toprağı, havayı ve bizi. Bizi ''ruhlarımızı''



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...