27 Ağustos 2016

Kusurlu kusursuzlar ...


Bundan birkaç ay önce Üsküdar sahilinde çekmiştim bu fotoğrafı. Günlük güneşlik bir İstanbul havasına kanıp gittiğim Üsküdar'da, bir anda rüzgar çıkmış, akabinde fırtınaya çevirerek şaşırtmıştı beni. Madem geldim bu sefer böyle olsun dedim ve fotoğraf çekmeye başladım. Başladım başlamasına da bu kez de yağmur bastırdı. Sahilde bir hışımla tripodlarını  toplamayan çalışan bir grup gördüm. Belli ki Üsküdar'ın o güzelim manzarasını yakalamak istediler ama yağmura yakalanınca kaçtılar. Ben ise devam ettim. 

Evet biliyorum yağmur fotoğraf makinesinin düşmanıdır ama o an bu umurumda değildi. O günü ve bana yaşattığın o havayı unutmayacağım Üsküdar.  O hava sayesinde ortaya çıkan bu kare ise  ''kusurlu kusursuzların'' en güzel örneği oldu. 

Şu anda saat sabaha karşı 04;17 ve bu satırları yazarken uykusuzluk ve yorgunluktan gözlerim kapanıyor ama migrenden dolayı kafamı yastığa koyamıyorum. Bu akşam evde kızımın doğum günü partisi vardı. Toplamda 30 küsür kişilik bir davet verdim. Ailemiz ve sevdiğimiz dostlarımızla beraber geçirdiğimiz harika bir akşam oldu. Akşam demek az kalır aslında, çünkü son misafirler yaklaşık 2 saat önce gittiler. Ev ahalisi uyuyor. Ben ise biraz ortalığı topladım ama asıl işi yarına bıraktım. Çünkü ev bildiğiniz talan halde :)  

Neyse hadi herkese iyi uykular, en çok da bana ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...