17 Ağustos 2016

KARTEPE - ŞUBAT 2016


















Şubat ayında 2 aile Kartepe'ye gittik. Nursen'le aklımızdan geçen kartepe'yi fotoğraflamaktı aslında. Fakat tepeye çıktığımızda sis bastığını gördük her yerin. Biz şans olsa zaten :)

Telesiyej ile tepeye çıkınca birşeyler yiyelim dedik. Mekanın içine girer girmez sobayı gördüm ve tünedim tepesine. Bana soba de gerisini düşünme :) anlatamam nasıl sevdiğimi şu sobaları. Yamacında ısın, tepesinde çamaşır kurut, üstüne kestane çiz koy, bir de çay demleyip koydun mu off. Hazır bu hızla külüne de küçük patatesler göm off nasıl özledim o çocukluğumu.

Neyse ardından aşağı iner inmez çocuklar kızak kaymak istedi. Bende hemen hepsine birer tane kiraladım başladı eğlence :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...