10 Ağustos 2016

BUĞRA'NIN SPİDER MAN TEMALI 5 YAŞ DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ ( 27.12.2015 )


Küçük prensim, 5 yaş doğum günü partisi için Spiderman temasını istemişti. Her zaman olduğu gibi istekler başım üstüne diyerek hazırlıklara başladım tabi. İlk olarak işe pasta seçimi ile başladım.



Ardından çocuklar için küçük hediye çantaları hazırladım. Kırmızı renkli mini karton çantaların dışına daha önce almış olduğum hazır spiderman stickerları yapıştırdım ve içlerine; lolipop, rozet, balon ve kaynanadili koydum.


Bu sefer partide kimi malzemeyi kendim hazırlarken kimilerini de eminönünden hazır alarak kullandım. Zaman problemimi bu şekilde çözmüş oldum.









Lolipopların üzerine hazırlamış ve ozalitçide bastırttığım stickerları yapıştırdım.


olmazsa olmazımız, çocukların en sevdiği cupcakeleri yapmasam olmazdı.



Bu gördüğünüz örümcek ağını yabancı bir blogda görmüştüm ve tamam kesin bunu yapmalıyım dedim. Malzemele olarak en büyük boy siyah çöp torbası ve makas gerekiyor. Gerisi maharetli ellere kalmış :) Buğra bunu görünce bayıldı tabi :) Bu arada kırmızı fon olarak Begüm'ün yatak odası için aldığım perdelerini kullandım. Anlayacağınız bir taşla iki kuş :)  Örümcek ağını yaptıktan sonra her bir kenardan tek tek toplu iğnelerle perdeye tutturdum.


Tavan için ise balon süslemesini uygun gördüm ve uyguladım. Balonları tavana yapıştırmadım hatta helyum da kullanmadım. Statik elektrik yöntemi ile yani balonu şişirip en tepesini tavana biraz sürtün ve hiç bir şekilde oynatmadan elinizi çekin. Balon tavana asılı kalacak. Ne kadar böyle kalır derseniz bizde ertesi gün bile duran balonlar vardı fakat meşale maytaplar yanınca balonlar aşağı iniyor bilginize :)


Bir diğer hediye köşemiz ise lokum kavanozları ve annekarınca şeker kutularımdan oluşuyor. Bu şeker kutularına bayılıyorum. Artık her partimizin olmaza olmazı haline geldiler.









Pinyata ve maskelerimiz


Bu dev spiderman balonu görünce aşık oldum ve tam Buğra'lık bir şey deyip hemen aldım. 
İyiki de almışım :)
















Benim birtanem, ömrüme ömür katanım, küçük prensim nasıl aşığım, nasıl tutkunum sana ! Öyle çok seviyorum ki bu sevgiyi Allah eksik etmesin bizden. İyi ki doğurmuşum seni be ömre bedel












Yukarıda yazdığım gibi meşale maytaplar yanmaya başlayınca tavandaki balonlar ısıdan dolayı inmeye başladı







Aile saadeti


 

  






Oğlan dayıya benzer derler benziyor vallahi bu çocuk :)




Ve pinyata zamanı











Patlatılan pinyatadan dağılan ganimetleri toplama savaşı :)



Yaptığım her partide çocukları hatta büyükleri de eğlendirecek oyunlar yeni yeni oyunlar bulmaya çalışırım. Bu parti için halat çekmece gelmişti aklıma ve bu çocukları müthiş eğlendirdi.



Çocukların ardından babaları da kaldırdım halat çekme yarışına. İlkin ık mık ettiler ama sonra sonra oyun başlayınca güç savaşları girdi devreye ve harika eğlendiler :)


oyunların ardından hediye faslımız başladı
















Cansınız can, canımsınız. Ruhumu tazeleyen bana hayat katansınız. Çok seviyorum sizi



Ardından küçük prens hediye dağıtmaya başladı arkadaşlarına


Ve son olarak sandalye kapmaca oyunu. Bu kez beni de dahil ettiler oyunlarına :)



Evlat, huzur demek. İnsana ömür demek. Can demek kan demek, önce onu düşünmek demek. 
Sevgi kelimesinin karşılığı demek...


Hep mutlu ol yavrum hep mutlu ol. Varol, yar ol, cana can ol, sevilen seven ol, en önemlisi ise insan ol. Hayat ne getirirse getirsin asla duruşundan taviz vermeden dürüst, yalansız dolansız, kul hakkı yemeyen ve hakkını yedirmeyen, namuslu, mert bir insan ol. Asla kalp kırma ve kimsenin kalbini kırmasına izin verme. İnsan dan medet umma, kendine yetebilen, kendiyle mutlu olabilen, her zaman önce can diyen bir insan ol. Önce can deki; senin canın mutlu ise etrafındaki herkesi mutlu eder. Hayatındaki insanlara da can katarsın. Hep mutlu ol annem hep mutlu ol. Dünyevi hırslardan uzak insanca yaşayan bir insan ol. Azı karar, ortası yarar, çoğu zarar olan bu hayatın hep ortasında yaşa.



Beni uzun zamandır takip edenler bilir her doğum günü partisine özel hazırlanırım. İlk zamanlar daha bana ait olurdu partiye dair tüm detaylar ama zaman ilerledikçe daha doğrusu çocuklar büyüdükçe herkes gibi bende biraz hazırdan faydalanır hale geldim. Aslında benim bu konsept partilere başladığım yıllarda ne kağıt pompomlar nede pinyata vardı. Ben hepsini ellerimle tek tek yapardım. Parti organizasyon işlerine de o zamanlar başlamış ve bunu ticari boyuta taşımıştım. Gel görelim partiler yurt dışındaki gibi rağbet görmeye başlayınca parti malzemelerininde ithalatı yapılmaya başladı ve bu durum benim daha fazla bu işlerle ilgilenmemi zorlaştırdı. Çünkü artık emnönünde partiye dair ne isterseniz hazırını bulabiliyordunuz. Bu nedenle dışarıya iş yapmaktan vazgeçip organizasyon işlerini bırakmıştım. Sadece kendi çocuklarıma ve aile eşrafına yapıyorum artık.

Hala bazen organizasyonlarını yaptırmak isteyenler çıkıyor yahut da grafik tasarımlarımı soranlar. Etiket tasarımlarımın çoğu bana ait. Kimi zaman neden hiç bunları yayınlamadığımı soranlarda oluyor. Malum zamanında bundan para kazanıyor bu nedenle yayınlamıyordum ama zamanla bugüne kadar yaptığım partiler için kullandığım tüm temaları sizlerle paylaşacağım.

Ailemiz ve sevdiklerimizle geçirdiğimiz harika bir parti olmuştu. Oğlum 5 yaşını bitirmiş 6 yaşına basmış ve küçük bir abi olmuştu. Bazen bu kadar hızlı büyümelerine şaşırsam da onlarla büyümek başka işte !



4 yorum:

  1. harika olmuş. spiderman ile ilgili yapılabilecek herşeyi yapmışsınız. benim oğlumda görse çıldırırdı bu konsepte :) nice seneleri olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Güzin. Çocukların en sevdikleri doğum günleri zaten onu da biraz süsleyip püsleyince mutluluk tavan yapıyor işte :)

      Sil
  2. süper süper süper diyerek özetlemek istiyorum. baya marifetlisiniz maşallah, Allah nazarlardan saklasın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...