18 Haziran 2016

SON ZAMANLARDA ...



Herşeyin değişmeye ve yenilenmeye başladığım bir dönemdeyim. Bunların başında hayatıma yeni dahil ettiğim '' fotoğraf merakım'' var. yeni dediysem yine 4-5 ay oldu. İfsak fotoğraf seminerlerine katıldım ve fotoğrafı öğrenmek adına ilk adımı orada attım. Oradaki eğitim bir yandan devam ederken diğer yandan kendime fotoğrafa dair bu kitapları aldım. Zaten aylardır deli gibi netten fotoğraf çalışıyorum. Şimdi birde kitaplarla iyice pekiştiriyorum. Her aldığım kitap bir günde bitiyor. Artık nasıl bir azimse. Yahu arkadaş nasıl bir dünyaymış bu fotoğraf ! İçine dalınca insanın bir an korkup kaçası geliyor. Bana da öyle oldu ama beni tanıyanlar bilir ben bir şeye başlarsam sonunu getirmeden duramam. Bırakın kaçmayı sağım solum fotoğraf oldu :) baktığım her şeye fotoğraf gözüyle bakar oldum.

Şu anda hayat nasıl gidiyor derseniz ; 1,5 yıldır fitness yapıyorum haftanın 5 iş günü. Zaten zamanımın bir kısmını spor alıyor. Ardından fotoğraf öğrenmeye çalışmak, kurs, çekime çıkmak vs bir kısmını da bu alıyor. Asıl zaman ise aileye; eşime ve çocuklarıma ayırıyorum. Kalanında ise craft hobilerimle zaman geçiriyorum. Bir kaç hafta önce kız kardeşim için baby shower partisi organize ettim. O baya bir zamanımı almıştı.

Bundan sonraki yayınlar geriye dönük kaldığım yerden bugüne tamamlama niteliğinde olacak. Geçen yazdan bu zamana kadar olanlar yer alacak. Nedeni ise 2016 sonu tüm blog baştan sona her seneye bir cilt olacak şekilde baskıya girecek ve kütüphanemde çocuklarıma anı niteliğinde yerini alacak. Sonrasında ise geçmişe dönük tüm yayınları sileceğim. Belki blogu da kapatırım henüz karar vermedim. Devam edersem de  aile ve özel hayat olmadan devam ederim herhalde. Henüz belli değil. Şimdi biraz fotoğraf çalışalım bakalım. Mutlu hafta sonları diliyorum herkese :)

2 yorum:

  1. I like your photos:D U have a real good camera:) follow! now waiting for U:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...