2 Aralık 2015

Begüm'ün sürpriz 7 yaş doğum günü partisi


28 Ağustos Begüm'ün doğum günü. Fakat bu sene doğum günü partisini Kidzaniada arkadaşları ile beraber kutlamak istediğinden okulların açılmasını beklemek zorunda kaldık. Yani neredeyse 25 gün sonrasında yapabildik Kidzania partisini. Onu sonraki postta yazacağım.

Gelelim asıl güne; madem öyle dedim bende bugun sen ne istersen onu yapacağım. Bugün senin doğum günün ne istersen yapalım. Öğle saatlerinde çıktık ve AVM ye gittik. Önce mağaza mağaza gezerek alışveriş yaptılar.



Sonra tırmandılar.


Ardından Begüm uçan balon istedi ve ikiside en sevdikleri balonları aldılar. Bu ikiliyi çok seviyorum. Öyle düşkünler ki birbirlerine Allah bozmasın. Her anlarını tiyatro izler gibi izliyorum


Ardından jetonlu oyunlara girmek istediler




Sonra karınları acıktı yemek ve arkasından dondurma keyfi yapıldı. Herşey buraya kadar çok güzel geçti ve eve döndük. Ardından 1 saat kadar sonra Begüm yanıma gelip ''aslında bugün benim doğum günüm ama partimi sonra yapıcaz mum üslemesemde olur'' dimi anne dedi ve o an kafamdan aşağıya kaynar sular döküldü sanki. Hay dedim kendime, hay ne salaksın Selma ! O bir çocuk ve her çocuk doğum gününde mum üflemek ister. Tüm gün o ne isterse yapınca tamam oldu sanki kafamda. Kendime kızdım. Hemen Orhan'ı arayıp Begüm ve Buğra için birer hediye almasını söyledim.






Ardından Orhan eve geldi. Yemek yedik herşey normal seyrinde. Sonra ona çocukları odalarında oynat bana yarım saat kazandır dedim. Onlar odaya girer girmez hemen aşağıya pastaneye indim. Küçük bir çikolatalı pasta aldım. Minik tek kişilik figürlü pastaları görünce bir tanede hello kittyli olanından aldım. Eve döner dönmez pastaları üst üste yerleştirdim ve acilen masayı hazırlamaya başladım. Zaten yemekten kalktığımızdan birşeyler yenmeyecekti bu yüzden çocukların aburcuburlarından servis açtım. Malum parti organizasyonları yaptığımdan ve craft işleri ile uğraşmamdan dolayı süsleme için gereken malzeme elimde her zaman bulunuyor. Tema falan umursamadım zaten. Ne varsa onu kullandım. Mesele sadece Begüm'ü mutlu etmek.

Herşey hazır olunca yanlarına gittim. Bir de ne göreyim Begüm süslenmek istemiş ve Hello Kittyli elbisesini giymiş. Salonun ışıklarını kapamış, pastanın mumlarını yakmıştım zaten. Hep beraber salona girince Begüm şok oldu. Gözlerini kocaman kocaman açmış şaşkınlıkla bakakaldı. Sonra boynuma atladı ve bana '' sen bu dünyadaki en iyi annesin, annecim seni çok seviyorum '' dedi. Her çocuk doğum gününde mum üflemeli kızım, bu bana sen hatırlattın. herşey senin için, sen hep mutlu ol bebeğim dedim ve tekrar sarıldık. Sonra bir an göz göze geldik, ikimizinde gözleri nemlenmişti.

Orhan '' hadi mumlar eriyor'' deyince hep beraber masaya geçtik ve dilekler eşliğinde Begüm'ün mumları üflemesini izledik. Ardından meşale maytaplar yandı ve şenlik başladı. Aynı zamanda TV de  Begüm için bir önceki doğum gününde hazırladığım slide da görününce çekirdek aile partimiz tam oldu. İnsan mutlu olmayı biliyorsa eğer, o mutluluk her an sarmalıyor.

İyiki doğurmuşum seni ömrüme ömür katan Rabbimin en güzel emaneti :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...