3 Haziran 2015

Yeni yıla hazırlık halleri

Aralık 2014


Ağacın dibine kurulmuş kakakaka kikikiki gülüşme, sohbet gırla bu ikili arasında. O anları yakalayınca hemen makinayı kaptığım gibi çekmeye başladım fotolarını.


Ablası ile beraber süslediler ağacı. Ben kurup, ışıklarını taktım gerisini onlara bıraktım. Bizim çok bilmiş süslerin yerlerini beğenmeyip durup durup ağacın başına gidip değiştiriyordu.


Onlar birbirlerine aşık. O kadar çok seviyorlar ki birbirlerini etraflarına ışık saçıyor bu sevgileri. Yine ağacın başında yakaladığım kırkırdamalarla dolu bir an.



Bu kavanoz yeni yıl süslerini pinterest de ilk gördüğüm an bayılmıştım. Kolları sıvayıp hemen yaptım tabi bir deneme bende. Veee sonuca bayıldım. Pinterest yokken ne yapıyormuşuz biz :)


Miss gibi tarçın kokulu bu mum uygulamasını da yine pinterest de görmüş ve denemiştim. Her yaktığımızda ev miss gibi tarçın kokuyor.




Buğra'nın o minnak elleri ile kendi yaptığı yıl başı ağacı süsü.




Senelerdir deneyeceğim bir türlü fırsat olmamıştı. Bu sefer yaptık. Hemde kurabiyelerine kadar herşeyi ev yapımı. Bir günümü aldı resmen kurabiyeleri pişirip çocukların ginger bradhouse yapabilmelerini sağlamak. Ortaya öyle şirin bir şey çıktı ki bir türlü yemeğe kıyamadılar :)


 Bu da craft yıl başı ağacım. Yeni yıl denemediğim bir şey kaldı mı bu sefer bilemiyorum :)




Bu noel baba matruşkaları bulunca nasıl mutlu olduğumu anlatamam. Aşığım ben matruşkalara kesin bence :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...