4 Haziran 2015

Ocak 2015'den kareler


Yeni yılın ilk ayında yeni şeyler deneyelim dedik ve çocukları kidzaniaya götürdük.Meğer sadece çocuklar büyüklerde baya baya eğleniyormuş orada :)


Kendisine hiç uymayan bir şeyi denedi ilk kez ve model oldu :)


İstanbul'un karı malum ve bulunca kaçırmamak lazım diyerek azıcık yağan karla kardan adam yapmaya çalıştık. Çalıştık diyorum çünkü kar doğru dürüst tutmadığı için mini bir kardan adam ancak yapabildik. Fakat çocuklar için bu bile yetiyor. Kar başlı başına mutluluk sebebi :)


Teyzoşlarıda bizimleydi :)







Begüm hanım ayrıca minimini bir kardan yaparak ilk kez tek başına kardan adam yapmayı başardı :)




Çiçek yoksa yaprak var diyerek anneye yaprak hediye eden ömre bedel


Yeni yılın ikinci ilk yeni denemesi tırmanma duvarı oldu. Bir AVM de gördüm ve denemelerini istedim. Önce korktular sonra denemeye karar verdiler ardından ise üst üste tırmandılar :)



Yeni saatini deneme anı :)


Yeni yıl :)


Afyon'a semoşa gittik. Semoşun evine aşığım diyebilirim. Böyle bir evde çocuk büyütmek inanılmaz keyifli olur. Biz oradayken çok eğleniyoruz. En çok da içerdeki ahşap merdivenlerden popo üstü kayarken :)


Begüm hanım teyzesine aldırdığı yeni oyuncağını denemeye koyuldu ve ev ahalisini toplayıp hep beraber kandıramazsın beni oynadılar.


Semoş'dan kestane ziyafeti :)


Yıl başı köşesi









Begüm için başladığım atkıyı oraya da götürdüm. Örmek kış aylarının bir parçası ve terapi gibi sanki


Evet orada da boş durmadım. Semoş için biraz origami yaptım. Bu minnak çalışmalar semoşun melekleri ile iyi bir uyum sağladılar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...