5 Haziran 2015

Mart ayından kareler


Kitap molalarımdan bir kare



Kemer, papyon ve pantolon askısı aldım ona. Denemek istedi tamam dedim ama hepsini aynı anda deneyeceğini bilmiyordum :)


Begüm tenise başladı


Yaşdan dolayı Buğra'yı tenise almadılar ama o da ablası derste iken bir kenarda takıldı raketiyle :)


Kitap molalarımdan bir kare daha


Bir panda gördüm sanki :)


Okul da bize mini bir gösteri yapmışlardı



Anne kız takım olursa adlı çalışmamız :)


Ve spora başladım. Hem de bayağı hızlı bir giriş oldu. Sabah 8 de Begüm'ü servise verince 1 saat açık havada koşu ve yürüyüş. Ardından eve dön. Buğra'yı ve sevgiliyi uyandır. Hazırlan hep beraber çık. Sevgili Buğra'yı anaokuluna, beni spora bırakıp oradan işe gidiyor. Salonda 2,5 saatlik cardio ve fitness çalışıp ardından eve 25 dk yürüyerek dönüyorum.  Sporun insanı bu kadar değiştireceğine bugüne kadar inanmıyordum. Bugün ise haftanın 5 iş günü her gün programım aynı. Aksatmadan devam.


Baba oğul takım takım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...