24 Haziran 2015

Huzurlu Kare


Sonbahar mı yoksa yaz mı !! anlamadım bu havaların bize ne yaşattığını ama içimde ki his şöyle diyor ; ramazan ayındayız ve oruçluyuz. 19 saat süren oruçlu zamanı 30 derecenin üzerindeki sıcaklar geçirmek zor olacaktı ve yüce rabbim sanki bizim işimizi kolaylaştırmak için havanın durumunu böyle ilkbahar tadında tutuyor. Bu kadar uzun süreli oruca sanki anca böyle dayanabilirmişiz gibi geliyor. Vardır her şeyin bir hikmeti hali.

Evden çıkasımın da pek olmadığı şu günlerde ben de bol bol craft odamda bir şeylerle uğraşıyorum. İnsan kendini mutlu edecek birşeyler bulduğu ve buna zaman ayırabildiği zaman daha mutlu, sakin ve huzurlu oluyor kanımca.

2 yorum:

  1. BURASI İZMİR VE BEN HAZİRAN AYINDA HİÇ BU KADAR ÜŞÜMEMİŞTİM:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy siz İzmir'de bile böyle soğuk yaşıyorsanız İstanbul normal demek ki :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...