12 Haziran 2015

Adalar gezimiz

Kız kardeşimin hafta sonu için ziyaretimize gelmesiyle beraber hemen program yaptık. Semoş, ben ve Buğra üçümüz adalar gezisine karar verdik. Begüm'ün tenis ve satranç dersleri yüzünden baba kız gelemediler. Onlar da ders çıkışı yemek ve sinema keyfi yaptılar.

Adalar motoruna bindik ve Büyük adaya doğru ilerlemeye başladık. Büyük adanın bizde yeri ayrıdır. Çünkü çocukluğumuz babam sayesinde neredeyse her hafta sonu  orada geçti. Semoş'a dedim ki ya bunca yıldır hiç Burgaz adaya gitmedim '' o da bir kere gitmiş. Bir sonra ki sefere oraya  gidelim dedik. Neyse adaya geldik, motordan indik ve bir tuhaflık fark ettik. Sonra ne görelim yanlış motora binmişiz ve Burgaz adaya gelmişiz. İlahi bir an yaşadık resmen :)

Neyse Burgaz'da gezdik. Sait Faik Abasıyanık müzesini gördük. Bari yemeği de burada yiyelim deyip kendimize balık ziyafeti çektik. Ardından Büyük adaya geçtik. Üçümüz içinde bisiklet kiralayıp tur yaptık. Faytonla ada turu yaptık. Derken nasıl akşam oldu anlamadık. Çok keyifli bir gündü.