27 Mayıs 2015

Kurban bayramı 2014























 Her bayram sabah çocuklar daha uyanmadan bayram köşelerini hazırlıyorum onlar için. Öyle alışmışlar ki bayram ise eğer gözlerini açar açmaz annemiz bize ne hazırlamış diye antreye koşuyorlar. 2014 kurban bayramı için de yine bir sürü süprizli köşeler hazırlamıştım onlar için. 

Önce beni öptüler, sonra birbirleri ile bayramlaştılar ve ardından hediyelere daldılar. Babamız namazdan gelince onunda elini öperek bayramlaşıp, bayram harçlıklarını kaptılar ve doğru bayram kahvaltısına.

Bayramlar kıymetlidir benim için. Çocukluğumun hatıraları doludur bayramlarda. Ben nasıl unutmuyorsam çocuklarım içinde unutulmaz kılmaya çalışıyorum.

2 yorum:

  1. ne kadar ince bir düşünce :)bende bazı hazırlıklar yapardım fakat bundan sonra sizin gibi köşe yaparım hediyelerimi o köşeden vermek güzel olacak:))ne kadar eğitici bir paylaşım teşekkür ederim sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim. İstesek de eski bayramları geri getiremiyoruz bari zamana uyduralım dedim. Bir şekilde hatıralarında yer etsin istedim. Gerçekten de ediyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...