10 Ekim 2014

Öykü Naz'ın 3 yaş doğum günü partisi



















15.03.2014

Blog yazmaya epeyi bir ara vermiştim. İçimden gelmiyordu yazmak. Tek tük iki satır yazıp kaçıyordum. Şimdi 2014 de neler olmuş dünden bugüne doğru gelerek küçük özetlerle tamamlamaya çalışacağım bu arayı.

15 Mart 2014 de yeğenim Öykü Naz'ın doğum günüydü. Kardeşim Hakan doğum gününe bizi çağırınca sormadan edemedim. Kimler olacak ve nasıl yapacaksın diye. Kendi aramızda sadece pasta ve abur cubur abla dedi. Bunu duyan ben dururmuyum yerimde hemen 1-2 saatte evden ne toparlayabildiklerimin yanına bir iki kes, del, yapıştırdan sonra doğruca parti için Hakan'lara gittik. Salona girdiğim gibi herkesi oradan çıkardım. Yarım saatte salonu getirdiklerimle nasıl süslediğimi bir ben bir Allah bilir. Ayrıca Öykü Naz için pasta yerine tiramisu yapmıştım. Herkes bayıldı tadınaben dahil :)

Herşey bir yana çocuklar bir yana. Onları salona aldığım anda gözlerindeki ifade bana yetti. Mutluydu Öykü hemde çok. Sadece Öykü de değil çocukların hepsi mutlu ve bizde.

Nice mutlu yaşların olur inşallah halacım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...