11 Ekim 2014

Mart 2014'den kareler


Onlarla olmak hele de oyun oynamak başka türlü bir keyif. Çocuk oluyorum onların arasında. Gittiğimiz oyun parkında benim de top havuzuna girmeme izin vermeleri ve benim kendimi çocukların arasında bulmam kaç saniye aldı bilmem. Biz beraberken çok eğleniyoruz çooook :)


Ablasının ana sınıfında olduğu günlerden biriydi ve o da halasına gitmek istedi. Baranla futbol sahasında bol bol oynadıkları anlardan bir kare


Ona kıyamıyorum. Hala bebekmiş gibi geliyor bana. Geçtiğimiz Mart ayında ciğerleri dolmuş ve bu nedenle hava verilmesi gerekmişti. Bir iki mırın kırın ardından böyle uslu uslu bekledi işlemin bitmesini kuzum.


En büyük keyiflerinden biri benimle kuaföre gitmek. Ben saçlarımı boyatırken o da kestirmişti. Bir adım öteye gidip manikür pedikür yaptırdığı da olmuyor değil :)



Bostancı sahilde çay bahçelerinden birinin yanında ki park da biz çaylarımızı yudumlarken o da yeni tanıştığı arkadaşı ile kuleler yapıp tepelerine çiçek dikiyordu. Oyun kurmak onun için hiçbir zaman zor olmamıştır zaten.




Canım Yasemin davet etmişti bir Mart akşamı balık yemeye bizi. O gecenin sabah olacağını söylememişti.  Sabah uyandığımızda kahvaltı öncesi miss gibi Türk kahvesi ile uyandırdı bizi. Yasemin'in ev sahipliğine ve becerilerine şapka çıkarırım. Muhteşem bir hatundur kendisi.


Begüm henüz 1 yaşındayken başlamıştım onunla aktiviteler yapmaya. Blogu takip edenler bilir. Benim çocukluğumdan gelir kağıt sevgim, birşeyleri atmayıp değerlendirme merakım. İşte bu nedenle çocuklarımı oyuncaklar yerine hep kes yapıştır aktiviteleri ile oynatmışımdır. Bunun bugün daha iyi alıyorum sonuçlarını. Çalışma odamdan toparladığı zarf, kağıt, kalem, şekilli delgeç, desenli bant gibi bilimum malzeme ile bana özel harika bir mektup hazırlamıştı Begüm.


Geçtiğimiz Ocak ayında Anne Karınca olarak Parti Planlama işleri yapmaya başlamıştım. İlk işimde canım Şerife'min oğlu Mehmet Eren için istediği Spiderman temalı 5 yaş doğum günü partisi idi.  Partiye ait daha detaylı bilgi ve fotoğraf için bu linke tıklamanız yeterli  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.425503300886392.1073741839.360556744047715&type=3


İkinci partiyeğenim Öykü Naz için hazırladığım çiçek ve kelebek temalı 3 yaş doğum günü partisi idi. Partiye ait daha önce yayınladığım posta bu linkten ulaşabilirsiniz. http://annekarinca.blogspot.com.tr/2014/10/oyku-nazn-3-yas-dogum-gunu-partisi.html


Anne Karınca facebook sayfam üzerinden benden talep edilen ilk işim ise Elif Eylül'ün Minnie Mouse temalı 1 yaş doğum günü parti paketi olmuştu. Keyifle hazırladığım bir iş olmuştu. Daha ayrıntılı fotoğraf ve yazı için https://www.facebook.com/media/set/?set=a.429231867180202.1073741844.360556744047715&type=3


2014 Mart böyleydi bizde. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...