8 Ocak 2014

Anne Karınca doğum günü parti ve organizasyon işine giriyor :)

Anne karınca adıyla 6 yıldır çocuklarımın gelişimini kayıt altında tutmak ve hatırlamakta zorlandığım yıllar için ulaşabileceğim günlük niteliğinde oluşturduğum blogum, zamanla insanların ilgisi ve beğenisi ile kişisel olmanın dışına çıkmış ve bir şekilde çocuklarım için hazırlamış olduğum temalı doğum günü partilerim internet dünyasında tahmin ettiğimden daha fazla ilgi görmesi, sonunda bu keyif aldığım doğum günü parti ve organizasyon işini gerçek anlamda hayata geçirmeme yön vermiş bulunmakta.

Son bir senedir mail veya mesaj yoluyla doğum günlerini organize etmemi isteyen talepler, yardımcı olmamı isteyenler, etrafımdan ve dostlarımdan gelen talepler neticesinde; aslında önümüzde ki sene hayata geçirmeyi düşündüğüm doğum günü parti organizasyon işini daha fazla ertelemeyip bugünden itibaren gerekli çalışmaları başlatmış bulunuyorum.

13 yıllık iş hayatı sonrası çocuklarım nedeniyle verdiğim 6 yıllık ara ardından tekrar iş hayatına dönüyor olmak fazlasıyla heyecanlandırıyor beni.

Hayatımda ki bu yeni başlangıçta öncelikle ailemin, arkadaşlarımın ve ardından siz yüzlerini görmediğim ama bir şekilde varlıklarını her zaman hissettiğim sevgili dostlarımın da desteğiyle inanıyorum ki başarılı işlere imza atacağım.

Bu arada doğum günü parti organizasyon işini meslek haline getirmem artık kimseye yardım etmeyeceğim anlamına gelmiyor. Bütçem müsait değil yahut kendim yapmak istiyorum diyen herkese her zaman kapım açıktır. Aynı şekilde her daim yardıma hazırım.

Sevgilerimle,

Selma Baltacı

8 yorum:

  1. Nasıl sevindim adına anlatamam. Bol şans, bereket ve başarı dilerim.. Başlangıçlar çok iyi geliyor insana. Yepyeni uğraşlar, yepyeni umutlar.. Tüm güzellikler sizle olsun.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Öyle mutlu oldum ki bu güzel dilekleri görünce. Tekrar tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun.Son derece Başarılı bir karar

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun, harika bir iş. birkere işin içinde tasrım var, çocuklar var, partiler, mutlu anlar var ... insanların en mutlu heyacanlı anlarında senin de bir katkın olacak, umarım yolun açık işlerin bereketli olur :) pasta konusunda ise ciddiyim, her zaman yardımcın olurum, mutluluklara bende ortak olurum :)

    YanıtlaSil
  5. Canım hayırlı olsun çok sevindim inşallah bol bereketli bir iş olsun senin ve çocukların için zaten senin parti fikirlerine hayranım bundan sonra daha güzel işler çıkaracağına eminim yolun açık olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Aycan Çınarlı çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. Emreyle hayat; teşekkür ederim canım. Aklımdasın :)

    YanıtlaSil
  8. Ada ve biz çok teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...