8 Aralık 2013

Buğra'nın basketbol temalı 3 yaş doğum günü parti hazırlıkları start aldı



Evet tam tamına 20 gün sonra, yani 28 Aralık da Buğra 3 yaşını dolduracak ve her zaman olduğu gibi parti hazırlıkları dört bir tarafımı sarmış durumda. Sticker'ların tasarımı ve ozalitçi de çıktılarını alma işlemi tamam. Fakat bunun bilmem kaç misli iş beni bekliyor hala. Tabak, bardak, peçete seti netten sipariş ettim ve elime ulaştı. Ama daha çok eksik var ;

Mesela süsleme konusunda ne yapacağıma karar vermiş durumda değilim. Menü belli değil. Pasta nasıl olsun bilmiyorum gibi. Alışveriş eksikleri giderilmeli, balon vs... gibi.

Allah bana kolaylık ve güç versin ne diyeyim :)

2 yorum:

  1. merhaba, nasıl geçti doğumgünü, pastanız nasıldı ??? bu arada benim yeni blogum http://ilknurolmez.blogspot.com/ beklerim, takipçim olursan sevinirim, facebook sayfamı da beğenirsen, arkadaşlarına tavsiye edersen çok mutlu olurum https://m.facebook.com/profile.php?id=271999649591896 sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. çok başarılı. ben de oğluma basketbol temalı bir doğum günü düşünüyorum. Ama stickerları hazırlamak gözümde büyüyor...sizinkiler çok güzel olmuş. :)
    Ben de sıfırdan tüm bunları hazırlayacağım..Allah bana da kolaylık versin :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...