28 Kasım 2013

Begüm'ün ilk manikür-pedikürü :)

Tarih 20.07.2013





Baktım, bir sürü şeyi denememize rağmen tırnak yemeyi bıraktıramıyoruz, son çare olarak manikür - pedikür yaptırmaya götürdüm onu kuaföre. Anne kız o gün bakıma aldık kendimizi yani :) Ablası manikür yaparken çok gıdıklandı ama sesini çıkarmadı :) peri pembesi dediği ojeleri de sürdürdü tırnaklarına ve ''prenses gibi oldum anne'' dedi bana. eee kadın milleti 7'sin de neyse 70'inde de odur derler. Bizim ki 7'yi bekleyemedi 5'inde gösterdi kendini :)

7 yorum:

  1. Sıhhatler olsun .Bakımlı olacak demek ki kızımız Çok tatlı maşaAllah selam ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Sema :)

    YanıtlaSil
  3. İlk manikür pedikür denemeniz çok güzel geçmiş anlaşılan bu kızlar çok süslü olacak :)

    YanıtlaSil
  4. Ada ve biz ; çok keyifliydi gerçekten, süslü ötesi bunlar :)

    YanıtlaSil
  5. Yerim o manikürlü elleri :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de kız çocuk istiyorum
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...