3 Ekim 2013

Ramazan bayramından kareler











Bu son bir kaç aydır hiç bir şeye zamanın da yetişemez oldum. Özellikle yaşanan anları bloga aktarmaya. Geriye dönük bir ilerleme olacak ama yine de yazıcam. Çünkü bunlar not düşülmeli.

Ramazan bayramı hep beraber yapılan kahvaltı ile başlamış oldu bizim evde. Ardından çocuklar babalarının ve benim elime öperek harçlıklarını aldılar. Arife gecesi onlar için hazırladığım bayram hatırası köşesini görünce çok mutlu oldular.

Begüm hemen ''bu kutulardan biz de alabilirmiyiz anne'' diye sordu. Elbette ki zaten sizin için hazırladım bunları dediğimde ise çok sevindi. Misafirler için hazırladığımı düşünmüş. ''Arkadaşlarımıza da verebilirmiyiz anne'' dedi. Gönlü zengin prensesim. Bunun için fazla yaptım kızım. İstediğiniz kişilere ikram edebilirsiniz dedim.

Bayram akşamı kayınvalidemlere bayramlaşmaya gittiğimizde, Baran ve Defne için ayırdığı sakız kutularını hediye etti. Çocukları mutlu etmek kolay. Biz de keşke onlar kadar kolay mutlu olabilsek.

Bayram ziyaretleri, gelenler, gidilen yerler derken bir bayramı da böylece sonlandırmış olduk.

2 yorum:

  1. Bayram hatırası köşesine ve hediyelere bayıldım çok güzel düşünmüşsün canım ,gerçekten çocukları mutlu etmek çok kolay.Bende yazma konusunda baya bir geride kaldım daha yeni haziranda yaptığımız tatil postunu yayınlayabildim ama bundan sonra devam inşallah öpüyorum çok:)

    YanıtlaSil
  2. Ada ve biz ; Teşekkür ederim canım. Hoşuma gidiyor çocukları mutlu etmek. Bu yaz dikkat ediyorum, bütün bloglar yazmak yerine yaşamaya harcadı günlerini. Aslında en iyisini yaptık. Yazacak bolca anımız oldu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...