15 Ekim 2013

İyi bayramlar


Çocuklar için hazırladığım bayram köşemiz.  Bu köşe tamamen onlara ait. Hediyeleri, şeker kavanozu, şekerleme ve çikolata külahları  ve onların ellerinden çıkma, karton ve pamukla hazırlanmış koyun figürlerimiz. 

Bayram hatırası yazısını, renkli kartonlardan kesip, çift taraflı bantla duvara yapıştırdım. Şekerleme külahlarına gelince; onları Begüm'ün doğum günü için hazırlamıştım daha önce. Doğum gününden sonra atmadım. Elbet lazım olur diye. Ebatlarını keserek çüşülttüm ve içlerine şer, çikolata doldurup, ağzını katlayarak kapattım. Üzerlerine de olduğu kadar koyun suratı çizdim. Şimdi uyuyorlar, uyandıklarında verecekleri tepkiyi merak ediyorum :)

Herkese, sağlıklı, huzurlu, neşe dolu bir bayram dilerim.

8 yorum:

  1. ay ne güzel fikir ve ne güzel olmuş.. güzel annesin vesselam:)

    YanıtlaSil
  2. Sağol delişim, küçük küçük basit şeyler bunlar ama onları mutlu ediyor ya bana yetiyor :) sen de güze annesin canım arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir blog, sık sık gelirim artık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Hayat izlerim, Kitap sesleri; çok teşekkür ederim. Her zaman beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel düşünmüşsün canım ellerine sağlık çocukları mutlu etmek ne kadar güzel:)

    YanıtlaSil
  6. Ada ve biz ; teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  7. ne guzel yapmıssınız. ellerınıze saglık

    YanıtlaSil
  8. Yusuf ve Yunus'un annesi ; çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...