10 Ekim 2013

Annem içiiiin, annem için

video

Çocuklar uyuyor. Ben de biraz iş güç yapayım dedim. Önce bir mola verip Türk kahvemi yaptım ve laptop'un başına oturdum. Derken aklıma uzun süredir boşaltamadığım fotoğraf makinesi geldi. Bari bir yandan da onu boşaltayım dedim.

Fotoğrafları boşalttıktan sonra incelemeye başladım. Eleme yapıyorum yani. Bu sırada bir sürü video çekimi yapıldığını gördüm. İçlerinden birini izlemeye koyuldum ve gözlerim doldu.

Begüm ''Annem için'' diye bir kayıt yapmış. Önce şaşırdım, sonra duygulandım ve gözlerim doldu, ardından çok mutlu oldum.

O minik yürek, bana sevgisini öyle güzel hissettirdi ki.

Uyanmasını ve ona sımsıkı sarılmayı öyle çok istiyorum ki anlatamam. Seni çok ama çoook seviyorum ömre bedelim.

4 yorum:

  1. canııım nasıl da tatlı konuşuyor :) Alah bağışlasın ve cümlemize nasip eder inşallah..

    YanıtlaSil
  2. Amin inşallah. Begüm r'leri söyleyemiyor. Bu nedenle konuşması bebeksi bir hava katıyor ona :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...