7 Ekim 2013

Afyon tatilimiz



Afyon'a ; annem, çocuklar ve ben otobüsle gittik. Benim için çocuklarla, bir de otobüsle yolculuk yapmak çok zor. Çünkü yolculuk özürlü biriyim. Nefret ederim özellikle uzun yola otobüsle gitmeyi. Bu nedenle pek tercih etmem.

Yolculuk bana zor geldi. Buğra çok huysuz bir çocuk yolculuk esnasında çünkü. Fakat bir ara anneme ''çok rahatsız ediyor insanları, off yoruldum anne'' dedim. Etraftan diğer yolculardan bazıları ''kızım gayet uslu çocuk, biz bile bunaldık, olacak o kadar gibi sözler işittim. Ben insanları rahatsız ediyormuşuz gibi hissettiğim için bunalıyordum. Meğer herkes halinden memnun muş :) Sonuçta vardık ve Semoş bizi otogardan aldı.


Ertesi günü hep beraber Afium'daki bir restoranda beraber yemek yedik ve çocukları oynattık.


Begüm'ün her zaman olduğu gibi zıplama aşkı depreşti :)


Buğra korktuğu için ablasını izlemekle yetindi.




Bir pasta keserek Semoşumun doğum gününü kutladık.



Teyzesinin evinde ki kedi biblosunun resmini çizmiş bizim için prenses. Resim yapmayı sevmesi çok mutlu ediyor beni.


Zamane çocuğu hastalığı


Su delisi, işi gücü doldur boşalt



Semoş evin giriş kısmını dekore etmiş. Çok sevdik biz bu halini görür görmez




Annesi kılıklı temizlik hastası prens. Sürekli, süpürdü, hortumla yıkadı. Sularla oynadıkça mutlu oldu.


Kedi sevgisi kendini gösterdi orada da.Semoşun kediler için koyduğu minderler sahiplerini buldu



Prenses kızım benim


Akşam karanlığında çekilmiş bir foto ama ben sevdim.



Bol bol lunapark keyfi


Sen küçük, minik bir prensessin güzel kızım



Öğle uykusundan uyanan güzel, soluğu terasta alıyor



Yakışıklı


Bahçeye kazlar dadandı


Afyon'dan Antalya'ya tatile gidiyoruz. Kız-kızayız yine geçen seneki gibi. Orhan çalışıyor gelemedi. Annem, Semoş, ben ve çocuklar. Otobüs halleri :)


Yanımda Begüm, kucağımda Buğra uyurken




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...