8 Ağustos 2013

Ramazan bayramı hatırası


Çocuklara bayramı biraz da olsun yaşatabilmek adına bu şirin köşeyi hazırladım. Saat sabahın nerede ise 6'sı oldu ve ben bunları ancak bitirebildim. Yeter ki onlar mutlu olsun. Bu vesile ile bende mutlu olmuş oluyorum.

Craft işlerine merakım 4-5 senedir var. Blogdan takip edenlerde bilir zaten. Lakin yaparken beni en çok mutlu eden şey kutular oluyor. Çeşit çeşit kutu modelleri yapıp duruyorum. Hepsini de Begüm'e hediye ediyorum.

Çocuklar için hazırladım bu kez bu hoş kutuları. İçlerine meyve şekilli sakızlardan koydum. Sakızlara, kürdan saplayıp, kürdanın ucuna da küçük flama yaptım. Sonra bir kurdele ile bağlayıp işlemi sonlandırdım.

http://www.blovedweddings.com/diy-thursdays-3-fun-favour-boxes-fubumedia buradan daha detaylı yapım aşamalarına ulaşabilirsiniz.

Şimdi merakla çocukların sabah gördükleri zaman verecekleri tepkiyi bekliyorum. Ha bir de kıyafetlerini, ayakkabılarına kadar hazırlayıp koydum odalarına.

Çikolata ve kolonyam da salonda aldı yerini. Ben hazırım bayrama, ya siz :)







Aklıma kalan mor kağıtlarla bayram hatırası yazmak geldi. Kağıtlardan harfleri kesip, çift taraflı bant ile duvara yapıştırdım. Çocukların bayram hediyeleri ve şeker kavanozumuz ile harika bir konsept oluştu.

Ramazana veda ederken biraz burkuluyor insanın içi. 11 ay beklemek zorunda olacağını bilmek daha da burkuyor galiba.

Ramazan bitiyor ve bayramla uğurlanıyor. Herkesin Ramazan bayramı mübarek olsun.

6 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık çok beğendim

    mutlu ve güzel bayramlar :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tatlım :)e bu saatte cevap verince komik oluyor ama Baran bayaa sevindi görünce hediyesini :)

    YanıtlaSil
  3. Eylül harikalar diyarında; teşekkür ederim, size de iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  4. Sen de canımsın be delişim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...