13 Ağustos 2013

Cide'ye gitmişken Rıfat Ilgaz'ın evini görmeden olmazdı


Cide'ye gelmişken Rıfat Ilgaz'ın evini gezelim dedik. Şansımıza ayrıca bisiklet yarışı düzenleniyormuş. Hem onu izledik, hem evi gezdik.


















Anılara dokunmak çok önemli olmuştur her zaman hayatımda. Karış karış gezdim bu nedenle evin her köşesini. Kızım da benim gibi olsa gerek, çatı katına kadar her odayı dolaşıp''anne buraya da bak'' diye her seferinde çağırdı beni yanına.


















İnsan o yaşanmışlığı nasılda merak ediyor. Nasıl da içine girmek istiyor o hatıraların.





















6 yorum:

  1. Ben de çok severim hatıraları ve Rıfat Ilgaz ı. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Rıfat Ilgaz'ın evini görmek ayrıcalık gerçekten, inşallah bana da nasip olur, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Sibel Demirci ; Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Noblesse; İnşallah en kısa zaman da görme fırsatı bulursun.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili annekarınca;sinop postunada yorum attım,aynı tarihlerde aynı mekanlarda olmak
    beni çok düşündürttü,seni hemen tanırdım ama sen beni görsen...bloğuma artık suretimi koymam gerektiğini anladım...

    YanıtlaSil
  6. Keşke tanışabilseydik, inan çok mutlu olurdum. E artık fotoğrafını koyarsın profiline, böylelikle bir dahakine tanışırız belki :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...