23 Temmuz 2013

Bazen sadece sen olmak



Bazen sadece sen olmak istersin. Bunu anlatmaya çalışmak da, anlamalarını beklemek de zordur. Saçmadır. Hayatın senin için planladığı şeyleri yaşar durursun. Sevgili olursun, eş olursun, anne olursun. Bunları olmaya öyle alışmış, öyle şartlanmışsındır ki sen olmayı unutursun.

Ta ki ; beyninde ve ruhunda bir takım değişiklikler hissedene kadar. Artık biraz da sen olmak istemeye başlarsın. Sadece sen.

Kendin için bir şeyler yapmak. Kitap okumak ( ki son zamanlarda beni içine alan şey bu oldu), müzik dinlemek (uzun zamandır müzik bile dinlemediğimi fark ettim yeni yeni ) vs...

Yukarıdaki şarkı benim ruhuma iyi gelen, bir-iki şarkıdan biri. Saatlerce oturup dinliyorum bazen (şu an bu satırları yazarken olduğu gibi). Tekrar tekrar tekrar...

2 yorum:

  1. bu aralar bende sadece ben olmak istiyorum. eş evlat ve anne kimliğinden çıkıp sadece kendimi dinlemek istiyorum ama tam o sırada rüzgar anneee diye bağırıyor hayaller dünyasından çıkıp rutin hayatıma geri dönüyorum benimde tek yapabildğim kitp okumak bu aralar bende çok fena kitaplara dadandım

    YanıtlaSil
  2. Bu aralar aynı tonda hissediyoruz demek hayatı, az da olsa başarabilsek. En azından kitaplar var, onlarla tamamlayalım ruhumuzun eksikliğini

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...