17 Haziran 2013

Zeynep Ece'nin 5 yaş doğum günü

07.06.2013








Minik Bade prensesimiz daha 3 aylık olduğundan ve 3 çocuklu hayata adaptasyon sürecinin getirdiği zorluktan dolayı bu sene Zeynep Ece için parti niteliğinde bir doğum günü düzenleyemedi Şule. Zaten kızlarla uğraşmak ve diğer yandan da bebek kızı çok yoruyor. Ben de ; madem parti yapmayacaksın, bari bana yemeğe gelin,  kendi aramızda kutlarız dedim. Bu vesile ile de babam ilk kez evime gelmiş olacaktı tabi. 

Netice ; hep beraber bizde toplandık. Önce yemek yendi ardından tam pasta ve çayları getirecektim ki , Zeynep Ece annesine ''balonlar da olacak dimi anne'' ve yüreğimi eritti.  O saatten sonra yapılabilecek pek bir şey yoktu. Ben de elimden geleni yapayım,  mutlu olsun  fıstık istedim. 

Hemen yemek masası toparlandı ve ikinci kez masa hazırlandı. Evde ne var ne yoksa çocukların sevebileceği koydum ortaya. Kağıt tabak-bardak zaten vardır her zaman benim stok da. Biraz meyve, kurabiye, patlamış mısır vs. derken hazır oldu masa. Buğra'nın top çadırında şişmiş balonlar vardı. Onları da atıverdim ortaya.

Fakat bu çocuk milleti doymuyor kuzum. Bu sefer de Begüm hanım ve kuzeni demezler mi bana ''pinyata var mı'' diye. Kala kaldım oracıkta. Tüm doğum günlerin de yaptığım için haklıydılar. Pinyata yok ama daha başka süprriz var dedim ve hemen attım kendimi kütüphaneye. Önce bir çay-sigara yaptım ve ardından düşünmeye başladım bu kızlara ne yapabilirim diye.

Birden aklıma balonlar ve sakızlar geldi. Daha önceden şu meyve görünümlü sakızlardan almıştım. Vardı yani evde. Hemen balonları çıkarıpşişirmeden önce her birinin içine sakız attım ve öyle şişirdim. Ağızlarını bağlayıp salona kızların yanına gittim. Eveeet, sakızlı balonlar geldiiii. diye seslendim ve hepsinin eline birer kürdan tutuşturdum. İçindeki sakızları alabilmeniz için bu balonları patlatmanız lazım. Haydi bakalım dedim. Başladılar koşuşturup patlatmaya ve çok eğlendiler.

O günden sonra Begüm sürekli ''benim doğum günüm için de sakızlı balon yap olur mu anne'' demeye başladı.

5 yaşın kutlu olsun halacım. Allah hep yüzünü güldürsün inşallah prensesim.

Not: Bahar temizliğini biteremediğim için o gün sabahtan temizliğe kadın çağırdım. Çocukları Orhan ofise götürdü kahvaltı sonrası ve biz kadınla başladık temizliğe. Yok kardeşim yaa, neden kadın almadığımı bir kez daha anladım. Yok yok valla benlik birşey değil. İnsan verdiği paraya acıyor. Bir kova su ve bir bezle, bir odanın temizliğini bitiriyor kadın anlamadım ben bu işi. Cam, kapı, toz ne ararsan. Neyse mecburdum babamlar ilk kez geliyorlardı ve bitmesi lazımdı. Ha bahar temizliği bittimi diye soracaksanız nerdeee.

2 yorum:

  1. harika ve yaratıcı bir çalışma olmuş, çok şanslı böyle bir halası olduğu için zeynep ece :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...