22 Haziran 2013

İyi ki doğdun sevgilim











11 Haziran sevgilinin doğum günüydü. Biz o gün değil de cuma günü kutlayalım dedik. Aile içerisinde, küçük ama sıcacık bir kutlama.

İlk kez kedi dili bisküvi ile pasta denedim. İtiraf ediyorum ; hatta mütevazi bile olamayacağım, ilk denemem olmasına rağmen mükemmel bir şey çıktı ortaya. Riski çoktu, çünkü pek bizim damak tadımıza hitap eden bir pasta tarifi değildi ama hepimiz şaşırdık. Malzeme eksikliğine rağmen harikaydı. Bundan sonra favori pastam olacak bu, orası kesin :)

Herkes 1,5 gibi dağıldı evlerine. Çocuklara sütlerini içirdim ve doğruca Begüm'ün odasına, her gece yatmadan önce yaptığımız gibi kitap okumaya geçtik. Uzun zamandır aradığım ve sonunda İnkılap kitap evinde bulduğum Köstebek Kuki isimli çocuk kitabını okuduk. Begüm bayıldı kitaba.

Köstebek Kuki'ye o kadar çok kızdı ki yaptığı yaramazlıklar için, her yaramazlık olayının ardından kitaba yumruk atarak''bak ben de seni böyle döverim haaa'' diye söylenip durdu. Bir ara ''böyle yaramazlık yaparsan tabi arkadaşın olmaz'' diye söylenip duruyordu kendi kendine.

Bu kitap sonraki bir kaç gün de tekrar tekrar okundu :) güzel kızım

Ardından mışıl mışıl uyuya kaldılar. Normalde Buğra'yı odasına alırım her zaman ama bu kez öyle güzel uyudular ki, sabah uyandıklarında birbirlerini görsünler istedim.

Asıl konuya gelecek olursak ;

Eğer ki rabbim tekrar tekrar bu dünyaya gelmeyi nasip etse idi her seferinde yine senin yarin olmak isterdim. Güzel insan, güzel adam. Güzelliğin de ötesinde iyi adam. İyi ki doğmuş ve beni yarin yapmışsın. Sen beni mutlu ediyorsun ya , rabbim seni daha çok mutlu etsin.


7 yorum:

  1. Allah bir ömür mutlu etsin. :) Çok seviyorum ben bu çekirdek aileyi. :)
    Torunlarlada kutlamayı nasip etsin Rabbim. Uzun ve saglıklı bir ömür gecirmesi dileğiyle.... :)

    YanıtlaSil
  2. Allah sonuna dek mutlulukla yaşatsın Selmam..

    YanıtlaSil
  3. mutluluğunuz daim olsun selmacım

    YanıtlaSil
  4. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Rabbim hepimizin mutluluğunu ve huzurunu daim kılsın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. :) Acaba sizin kullandıgınız baska sosyal paylasım sitesı (Fcaebook, twitter..) varmı :) Sizinle daha sık gorusmek ıstıyorum.. :)

      Sil
  5. Sevgili adsız;

    Sayfanın sağ üst kısmında instagram ve twitter butonları var. Oradan da takip edebilirsin tabi ki .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekurleeer :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...