27 Haziran 2013

Hafta sonu kareleri (15-16 Haziran)

 Nursen'in yapmış olduğu sürpriz sayesinde 15 Haziran'da harika bir gün geçirdik. Sadece o gün müsait olabileceğimiz ve biletlerin de kullanım tarihinin geçiyor olması nedeniyle, gelişen bütün aksiliklere rağmen gittik hep beraber yunusları izlemeye. Çok keyifli, hatta muhteşem bir gösteriydi. Çocuklar çok mutlu oldular. Hele, yunuslarla fotoğraf çektirirken, onlara dokunabilmek ayrı bir keyif oldu onlar için. O güzel gün için tekrar teşekkür ederim tatlım.

 http://www.istanbuldolphinarium.com/ işte buraya gittik :) Yunuslar, beyaz balina, foklar derken harika bir gösteri izleme şansımız oldu.

Gösteri çıkışı Pierre Loti tepesine gittik. Muhteşem manzara fakat çocuklarla pek tadının çıktığını söyleyemem. Seneler evvel bir akşam gitmiştim Pierre Loti'ye. O güzelliği gördükten, oranın güzelliğinin gecelere ait olduğuna bir kez daha emin oldum. 

Ardından Orhan'ın yurt dışından gelen misafirleri ile bir iş yemeği vardı. O karşıda kaldı. Ben de çocukları alıp  vapura bindim ve Üsküdar'a geldim. Minibüslere doğru yürürken, bir yandan manzarayı izledik, diğer yandan balık tutanları. Sonra minibüse binip doğruca evimizin yolunu tuttuk. İlk kez çocuklarla uzun süren toplu taşıma maceramız oldu. Allah'a şükür hiç zorlamadılar beni. Gayet keyifliydi aksine.










16 Haziran pazar günü dayının torununun sünnet düğünü vardı. Açık havada, güzel bir mekanda yapıldı sünnet düğünü. Çocuklar bol bol eğlendiler. Ta ki Buğra palyaçoyu görene kadar. Onu görür görmez bastı çığlığı yine hayta. Biz de palyaçodan uzak durduk.





Ablasına güneş gözlüğü alıp ona almadığım için küsüyordu bana. Sonunda ona uygun bir gözlük bulabildim. Gördüğü anda bayıldı. Fakat bu sefer de gözünden çıkarmaz oldu. Kıskanç serseri ne olacak :)



Şirinem benim. Ruhumun şarjı kızım benim. Ben çok özleyeceğim senin bu prenses hallerini.




4 yorum:

  1. ne kadar tatlılar ya maşallah. özellikle buğranın fanıyım diyebilirim. palyaçolar güya çocukları güldürmek için ama hangi çocuğu görsem ağlıyor :) yunusları çok severim ne iyi yapmışssınız çocuklar için değişik bir deneyim olmuştur

    YanıtlaSil
  2. Güzin merhaba,
    Ne yalan söyleyeyim ben de çok düşkünüm bu sıralar Buğra'ya. Palyaçoları ne Begüm ne de Buğra hiç sevemediler bu güne kadar. Ben de zorlamıyorum. Dediğin gibi, çoğu çocuk da korkuyor. Yunusları ben de çok severim. Çocukluğum onlara ait tonla film izlemekle geçti diyebilirim. Belgeselleri saymıyorum bile. Begüm'de çok seviyor. Çok mutlu oldu orada olmaktan.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...