20 Mayıs 2013

Yine bir doğum günü hazırlığı



Biliyorum Ağustosa çok var ama Ramazanı da düşünerek yavaş yavaş başladım hazırlıklara. Daha bahar temizliği bile yapmadan niye verdim şimdi kendimi bunlara bilmiyorum. Ama artık eski gücüm yok. Hevesim çok ama sürekli bir yorgunluk hali var üstümde.

Temizlik di, doğum günü için konsept hazırlığıydı derken, bu bir kaç ay su gibi geçer gider biliyorum.

Begüm'ün 5 yaş doğum günü partisi için seçtiği konsep Winx Club oldu. Oldu olmasına da kabak yine benim başıma patladı. Winx Club'a ait çoğu parti malzemesi yok Türkiye'de. Olanlar da çok pahalı. Bakalım bu sefer nasıl bir parti çıkaracağız ortaya.

Yine pasta dahil bütün konsept ellerimden öper. Süslemeler, menü, oyunlar, hediyelikler herşey. Gözüm korkuyor artık itiraf ediyorum. Yaşlanıyormuyum ne !

6 yorum:

  1. Bence git gide daha da güzel oluyor partileriniz. Yaşlanmak değil de tecrübeleniyorsun bence: )

    Merakla bekliyorum ve haziran basında kızımın dogum gunu var ama ben hala duruyorum: (((

    YanıtlaSil
  2. Anne mahsustan teşekkür ederim canım. Hazirana birşey kalmadı, hadi elini çabuk tut. Yardıma ihtiyacın olursa burdayım :)

    YanıtlaSil
  3. Oh bir dogum gunu daha. Gelsin yeni fikirler ;)

    YanıtlaSil
  4. Ah Özlem'cim, bir de toparlayabilsem kafayı ne fikirler çıkacak ama :)

    YanıtlaSil
  5. Valla her sene super ve yeni fikirler ama cok guzel oluyor bence bu yaslanmak degil olgunlasip daha cok tecrube edinmek:)

    YanıtlaSil
  6. Umarım dediğin gibidir canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...