3 Mayıs 2013

Mutluluğun fotoğrafı



Onlar birbirlerini çok seviyorlar. Biri birşey yaparken ( yemek yerken, abur cubur yerken, sevdiği bir çizi filmi izlerken vs) diğerini arıyor gözleri hemen. Eğer yanında değilse kalkıp yerinden buluyor kardeşini. Bunu her ikisi de yapıyor birbirleri için.



Begüm; sakin, anlayışlı, meraklı, iyi niyetli, her durum da orta yolu bulmaya çalışan, oyunbaz bir çocuk.

Buğra ; Begüm'ün aksine, asabi, kıskanç, meraklı, istediğini almadan durmayan ve durdurulamayan, zorlamaya gelmeyen, rica edersen anlayışla karşılayan, sevimli, öpücük pıtırcığı, kendi kendine oynayabilen ( Begüm'ün aksine ), kendine her konuda yetebilen bir çocuk. Ha bir de cırtlak sesli :)

Zıt kutuplar birbirini çekermiş ya, işte buna sonuna kadar katılıyorum. Bu iki zıt karakterin bu kadar iyi anlaşan kardeşler olması bunu kanıtlıyor işte.

Beraber geçirdikleri anlar çok mutlu olabiliyorlar. Ben de onları izlerken çok mutlu oluyorum.

Bu sıralar Buğra'ya biraz daha düşkün oldum. Bunu Begüm'de farketti ve bana geçenlerde ''anne sen Buğra'yı mı daha çok seviyorsun''diye sordu bana. Anladım anladığını. Hayır kızım seni daha çok seviyorum, sadece bu sıralar o küçük olduğu için biraz daha ilgileniyorum onunla. Sen başka kardeş istemiyorsun ya, işte başka bebeğimiz olmayacağı için Buğra daha fazla büyümeden onun bu dönemlerine doymaya çalışıyorum dedim.

Anladı ne demek istediğimi ve boynuma sarılıp ''canım annem benim''dedi. Evet ikisini de çok seviyorum ama Begüm ilk olduğu ve bize hep ilkleri yaşattığı için herhalde bir tık daha fazla seviyorum sanki.

Gül bebeklerim benim, siz beni mutlu ediyorsunuz ya rabbim de sizi ömrünüz boyunca mutlu kılsın inşallah.

4 yorum:

  1. amin selmam ve maşallah:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyorlar..bıcırıklarım benim..

    YanıtlaSil
  3. Begüm teyzeme gidelim diye tutturuyor 2 gündür. Gel bir ara ayarla da yine :) özledik fıstığım seni

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...