30 Mayıs 2013

Kısır partisi verme zamanı


Fotoğraf netten alıntıdır

Eveeet, üzerinden epeyi bir zaman geçti. Hatırlayanlar olacaktır ama aranızda eminim ki ! Zamanın birinde sevgili Sitare ile yaşadığımız bir yanlış anlamanın ardından, durumu tatlıya bağlamış ve kendisinden kısır sözü almıştık. Almıştık diyorum; çünkü benim gibi bu konuya sıcak bakan bir çok blogger arkadaşım olmuştu.

Gelelim zurnanın zırt dediği yere ; evet sonun da bu kısır partisini gerçekleştirmeye karar verdim. Haziran ayı içerisinde (ramazan gelmeden yapmak lazım), hatta Haziranın 15-16 veya 22-23 tarihleri gibi düşünüyorum.

Kısır partisini evimde düzenleyeceğim. Gelmek isteyen tüm blogger hatunları davetlimdir. Başımın üstünde yeriniz var.

Bu bir kısır partisidir. Elinden gelen, yapabilen kişilerin, zahmet olmazsa küçük bir kap kısırla gelmelerini isteyeceğim. Ben dahil hepimizin elinin emeği, tadı olsun bu partide.

Ha sadece kısırla aç kalırız diye düşünmeyin, ben yanına sizi doyuracak kadar bol bol atıştırmalıklar hazırlayacağım.

Parti başlasın o halde :)

Sevgilerimle,

NOT: Kısır partisine gelmek isteyen arkadaşların bu posta yorum bırakmalarıını rica ediyorum. Yorum da mail adreslerinizi de yazın lütfen. Haziran ayının 10'una kadar davet açıktır. Davetli listesi hazırlanınca gelecek arkadaşların maillerine adresimi göndereceğim. Bu arada partinin çocuklu veya çocuksuz olma durumu tamamen gelecek kişi sayısıyla orantılı.

14 yorum:

  1. Offf biri kısır mı dedi?Ben hemen atlarım valla :)
    yalnız cumartesi günü uygun olabilirim ben ancak ,malum çalışıyorum..
    Canım kısır çekti bak şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. ben de atlarım :)harika bi fikir bu canım:)fikrine sağlık ve şimdiden emeğine:) hamarat blogger dostlarımın elinden kısır yemek de bi hoş olur :)
    Gönülüm benim de canım istedi şimdi akşam yapacağım gel sende :)
    pinaryigitsolhan@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. yaptırdım yedim bile Pınarcım :)

    YanıtlaSil
  4. yaaaa bu nispet bana yapılır mı ama :(
    hayır inatla aşermeyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınar bende sana yapim gel bebem ağlama :)) iyi fikir düşünelim :)

      Sil
    2. teşekkür ettim can:)

      Sil
  5. Evet kızlar geliyormusunuz ondan haber verin. Gönülüm zaten cumartesi yapmayı planlıyorum. Hani cumartesi çalışan olursa pazar da olabilir. O nedenle 15-16 veya 22-23 arası dedim.

    Ya ben size şimdi kısır yapın yiyin mi dedim hııı bakiim :) ne hızlısın sen Gönüül :)

    Şimdi bu üçlüyü listeye ekliyeyim mi ?

    YanıtlaSil
  6. Selmacım görmüyor musun başladık bile :) geliyoruzzz :)

    YanıtlaSil
  7. oy oy oyyy adım sanım yazılara ilham olmuş
    selma kuzum çok ters bi zamanlama bana be ya
    gelmeyi hakkaten çok isterim çok
    ama bu ayın hafta sonlarında hep bi gidilecek yer olayı var
    napsak :(((

    YanıtlaSil
  8. sevgili selma ablacımm ismim gonca gaziantepte yaşıyorum 25 yaşındayım oğlumun doğum günü partisi için hazırlık yaparken tanıştım bloğunla yaklaşık 6 aydır takip ediyorum bloğunu o kadar sıcak ve samimi geldinki bana sanki kırrk yıldır tanıyo gibiydim seni anlattıkların o kadar samimi idiki bende blog kurmak istedim ancak senin kadar içtenlikle anlatamam her hissetiiğimi yazacak kadar cesur hissedemedim ki kendimi inan sana ve o iki pıtırcığına karşı bi sevgi oluştu içimde inan istanbulda olsam seninle tanışmak sohbet etmek için can atardımm gerçekten hayranım yaşam tarzına allahım yüzünü hep güldürsün çocuklarınla, eşinle ve tüm sevdiklerinle beraber mutlu kılsın hep rabbim seni:) içtenlikle selamlıyorum:)

    YanıtlaSil
  9. bu arada bu yorumu yazabilmek çin sanırım bir google hesabı aldım:)

    YanıtlaSil
  10. Beratınannesi; Merhaba Gonca,
    Öncelikle güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Utandırdın beni.Bu blog aslında bir internet günlüğü benim için. Bende blogu ilk açtığım da yazabilirmiyim acaba diye çok düşünmüş, hatta çok da zorlanmıştım. Çünkü genele hitap eden ve amacı olan bir blog değil. Sadece beni-ailemi,yaşadığımız günleri içeriyor. Tamamen, çocuklarımın ileride nasıl büyüdüklerine dair ulaşabilecekleri bir doküman olsun istedim. Dünya hali...

    Senin de iyi bir blogger olabileceğine inanıyorum. Sanma ki burada yazıldığı gibi hayatlarımız. Değil tatlım. Yazarken üslubuma herkes gibi bende çok dikkat ediyorum.

    Gaziantep her zaman merak ettiğim ve ilk fırsatta görmek istediğim bir şehir. İnşallah kısmet olur da gelirsem, görüşür bir çay içeriz seninle :)Yazmış olduğun güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Rabbim hepimizin yüzünü hep güldürsün inşallah.

    Ayrıca kandilin mübarek olsun canım. Her zaman yorumlarını beklerim.

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman beklerim selma ablacım.laf olsun die deil inş bi gün gerçek olurda ağırlarım seni valla gerçekten cesaretinden ötürü kutluyorum seni ama ben gerçekten yazabileceğimi düşünemiyorum ne biliim küçük yerde büyümenin kötü yanları galiba bunlar keşke senin gibi olabilsem ve beratda birgün dönüp bunlara baksa şimdilik kendi çapımda evde günlük tutuyorum ancak bu kadar.bu arada doğum günleri için bize sunduğun fikirler için çok teşekkür ederim inan beni cesaretendirdin ve bir çok fikir aldım senden bide senden ricamm o çirkin kızını ve bal dudak oğlunu öp benim burdan ekranın içine girip ısırasım geliyo zira onları:) maşşallah allahım esirgesin saklasın kendine çok iyi bak senide öpyrum

      Sil
  11. Goncacım, eğer yazmak ama başkalarının okumasını istemeden yazmak istiyorsan, bunu da yapabilirsin blog da biliyorsun değil mi !Sadece istediğin insanların okumasına izin verebileceğin bir bölüm var. Haberin olsun :)

    Bu sene batı Karadeniz turu yapacağız ama belli mi olur bakarsın, eser kafamıza oralara da geliriz :) Çatlayana kadar kebap ama en çok da içli köfte yemek istiyorum orada. Bir tepsi yediğimi biliyorum :) içli köfte delisiyim ben :)

    Antep, Urfa, Diyarbakır ve Mardin ilk fırsatta gideceğim şehirler. İstanbul'da Antepli çok dostum var. Bana göre çok kıymetli bir yer Antep. Ben de orada yaşamayı çok isterdim biliyormusun ! Hem de 18-19 yaşlarımdan beri vardır içimde bir Antep sevgisi.

    Öpmezmiyim, mıncırırım bile, sende oğluşunu öp benim için. Kendine iyi bak canım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...