13 Mayıs 2013

5. anneler günüm



Anne olmak başka bir şey. Deliliğin dibine vurmak gibi. Hayatın hiçbir aşaması, anneyken öğrendiklerin kadar çok şey öğretemiyor sana. İşin aslı anne olunca insan, erken büyüyor sanırım.


Zor, meşakkatli bir vasıf annelik, lakin bu dünyanın cenneti anne olmakta gizli. Bunu anlayabilirse insan, tadına doyulmaz, birbirinden güzel mutluluk perdelerinin arasında bulur kendini. 
Hepi topu 5 yıldır anneyim. Bana sorarsanız 25 yıl gibi geldi. Çok keyifli ama bir o kadar da zor geçti bu 5 yıl. Yalnız olmak ve her şey ile senin ilgilenmenin gerekli olduğu bir annelik geçiriyor isen ciddi anlamda zorlanıyorsun. Zorlanıyorsun, evet ama aynı zaman da anneliğin sana kattığı o mutluluğu sonuna kadar yaşıyorsun da. 

Ben anneyim; kızımın ve oğlumun annesi. Bana anne olmayı nasip eden rabbime sonsuz şükürler olsun ve anne olmak isteyen herkesin dualarını kabul etsin inşallah.

Gelelim anneler günü hediyelerime. Mis gibi kokan karanfil demeti ile mutlu etti sevgili beni. Ardında gecenin ilerleyen saatlerin de asıl bombayı patlattı ve çocuklarla beraber koca bir kutuyla geldiler yanıma. Aklıma hiç gelmeyen bir şey çıktı içinden. Yeni bir laptop.

Çok şaşırdım, hem de çok. Laptopum, son bir senedir kör topal idare ediyordu beni ama bir ay önce tamamen bozuldu. Bu nedenle zaten blog yazamıyordum. 2 ay önce Galaxy S3 almıştı sağolsun sevgili bana. Ben de ondan nete bağlanarak takip edebiliyordum çoğu şeyi ama bir laptop gibi olmuyordu tabi. 

Şimdi yeni bir laptopum olması ayrıca mutlu etti beni. Alışmakta zorlanıyorum çünkü, windows 8 yüklü. Zamanla tamamen alışırım artık.

Beni bu kadar mutlu eden sevgiliye, kızıma ve oğluma çok teşekkür ederim

2 yorum:

  1. anneler günün kutlu olsun canım çok iyi bir hediye olmuş senin için :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Güzin'cim. Gerçekten karika oldu. Senin de anneler günün kutlu olsun canım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...