28 Mayıs 2013

12. Bümed çocuk şenliği




Haftalar öncesinden programlamıştım bunu. Günü geldi, sabah uyanıldı, kahvaltı hazırlandı itinayla ama daha masaya oturamadan çocuklar terör estirdiler evde. Zaten 2 saatlik uykuyla uyanmış ve mükellef bir kahvaltı masası hazırlayacağım diye kendimi hırpalamışım, çocukların bu yorucu halleri çileden çıkardı beni.

Gitmiyorum ve hiç bir yere götürmüyorum sizi dedim. Vurdum kafayı yattım kahvaltı sonrası. Orhan, allem etti, kullem etti ikna etti beni yine.

Neyse hazırlanıp çıktık yola. Nursen'lere de haber vermiştim ama gelip gelemeyecekleri belli değildi. Onlar da gelme kararı vermişler. Böylece iki aile daha keyifli oldu gün tabi.

Varır varmaz ilk olarak kantinden karnımızı doyurduk. Ardından doğruca aktivite alanına indik. Çocuklar bolca oynadılar, eğlendiler.

Etkinliğin bitmesiyle geri dönmek için hazırlandık fakat bu kez de yeşillikleri görünce dayanamayıp attık kendimizi sere serpe o yeşilliklere. Frizbi oynadılar bu sefer çocuklar. Yanıma ne olur ne olmaz diye piknik örtümü ve biraz da abur cubur almıştım. İyiki de almışım :)

Hayran oldum resmen okulun konumuna. Mükemmel bir manzara eşliğin de okumak ne keyiflidir kim bilir. Orhan Boğaziçi mezunu olduğu için bizden daha çok keyif aldı seneler sonra orada olmaktan.

Çok güzel çok keyifli bir gündü. Bu etkinlikte emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.

Etkinlik çıkışı, açık havanın karnımızı acıktırması ve evde tekrar yemek telaşı ile uğraşmamak için simit sarayına oturup tıka basa doyurduk karınları. Eve dönüldü, sütler içirildi veee cukka yatak.

5 yorum:

  1. Cok guzel bir etkinlik olmus cocuklar cok eglenmis resimler harika:)

    YanıtlaSil
  2. Süpermiş, keşke biz de gitseymişiz :( Seneye kaçırmayalım...
    Ne güzel eğlenmiş çocuklar...

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok keyifliydi.

    YanıtlaSil
  4. ohhhh misss.. biz de sık giderdik boğaziçiye :(

    YanıtlaSil
  5. Canım benim, ben oradayken sen de harika manzaralar arasındaydın biliyoruuuum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...